Budowanie wizerunku ekologicznej marki jest niezwykle korzystne na dzisiejszym rynku. Konsumenci coraz częściej wybierają bowiem świadomie, z myślą o planecie. Na produktach szukają napisów „bio” czy „eko”, sięgają po neutralne dla środowiska alternatywy i chętniej decydują się na takie rozwiązania, jak chociażby opakowania wielorazowe. Jeśli przedsiębiorstwo oferuje im możliwość zakupu czegoś bardziej ekologicznego w standardowej cenie, nabierają do niego zaufania i chętniej decydują się na daną ofertę. Jakie ekologiczne produkty reklamowe można wręczyć się swoim klientom?
Kosmetyczki z bawełny
Sprzedając kosmetyki – zarówno pielęgnacyjne, jak i kolorowe – warto zaproponować swoim klientom dodatek w postaci kosmetyczki. Taki gratis można wprowadzić od konkretnej kwoty zamówienia lub do konkretnej grupy produktów. Innym rozwiązaniem będzie dodatnie kosmetyczki do pierwszego zamówienia, czyli dla nowych klientów. Kosmetyczka bawełniana jest praktycznym gadżetem, który z pewnością okaże się przydatny na co dzień lub w podróży. Warto mieć na uwadze, że zamawiając taki produkt, możemy nanieść na niego nie tylko nazwę firmy i logo, ale również firmowe kolory, dzięki którym kosmetyczka zyska bardziej interesujący design.
Torba na butelki
Torbę na butelki można podarować zarówno klientom winiarni, jak i innych sklepów oferujących produkty butelkowane (wyciskane soki, kraftowe piwo itd.). Torby tego typu są specjalnie przystosowane do transportowania delikatnego szkła, dlatego ich wnętrze wypełniają przegródki, a spód jest specjalnie wzmocniony w celu zabezpieczenia kruchego dna takich opakowań. Podobnie, jak w przypadku kosmetyczek, torba na butelki powinna stanowić dodatek do większych lub pierwszych zakupów. Stanowi wtedy zachętę do powrotu. Ją także warto spersonalizować zgodnie z charakterem i polityką firmy. Torba z bawełny może przyjąć dowolny kolor, istnieje także możliwość dostosowania jej wymiarów, a nawet długości uchwytów do oferowanego przez sklep asortymentu.
Woreczki na biżuterię
Wbrew pozorom ekologiczne woreczki bawełniane doskonale sprawdzą się także w poważnym biznesie, takim jak sklep z biżuterią. Gustowna materiałowa torebeczka przewiązana sznureczkiem nie zatraci swojego eko-charakteru, a jednocześnie stanie się szykownym i eleganckim opakowaniem dla łańcuszków, kolczyków czy pierścionków. Dzięki miękkości i delikatności bawełny torebeczka dobrze zabezpieczy biżuterię przed porysowaniem. Umożliwi także wygodne przechowywanie złota czy srebra w domu, ponieważ woreczki można powkładać później do szufladek toaletki, do kuferka czy większego pudełka. W przypadku torebeczek na biżuterię warto postawić na materiał barwiony, ozdobiony błyszczącym logo czy napisem. Taki design woreczka z pewnością okaże się pomocny w zbudowaniu pozytywnego wizerunku marki, łączącej biżuteryjny szyk z ekologiczną skromnością.
Uniwersalne torby na zakupy
Jeśli produkty z oferty sklepu nie wpisują się w żadną z tych kategorii, zawsze można zdecydować się również na uniwersalną torbę zakupową. Taki gratis czy gadżet reklamowy występuje w wielu wariantach do wyboru – mamy torby płaskie, torby z szerokim dnem, duże torby z dnem i bokami oraz szerokie torby poziome. Każdą z tych wersji można dodatkowo modyfikować pod względem rozmiaru czy długości uchwytów. Na końcu pozostaje jednie wybrać odpowiedni kolor materiału i nadruk – napis czy grafikę. Dobrym rozwiązaniem może okazać się także wykreowanie chwytliwego hasła, które zachęci klientów do korzystania z torby na co dzień. Taki dodatek najlepiej przekazać konsumentom wraz z zakupami, niezależnie od tego, czy były dokonane stacjonarnie czy online. Poskładaną torbę warto „dorzucić” do większego zamówienia, po prostu wkładając ją do paczki.
Ekologiczną kampanię reklamową najłatwiej rozpocząć, decydując się na bawełniane, wielorazowe opakowania dla oferowanych przez firmę produktów. Woreczki na biżuterię, kosmetyczki, różnego typu torby bawełniane można w dowolny sposób spersonalizować, aby stały się prawdziwą wizytówką przedsiębiorstwa.
Podobne artykuły
Today's pick
Sposób na zwiększenie sprzedaży przez internet – Monitoring cen
Monitoring cen i ofert konkurencji? Po co się na tym skupiać? Otóż, już w czasie, w którym zastanawiasz się czy…
Czym są strategie dotyczące cen i dlaczego pełnią tak ważną rolę w e-commerce?
Zastanawiałeś się kiedyś w jaki sposób przedsiębiorcy przypisują ceny do konkretnych produktów? A może interesuje Cię to, jak ceny oddziałują…
Jak odnieść sukces w prowadzeniu restauracji?
Posiadanie restauracji brzmi jak lukratywny pomysł. Dlaczego miałoby tak nie być? Każdy musi jeść, a wiele osób nie podziela entuzjazmu…
Wykorzystanie kiosków informacyjnych w logistyce
W czasach postępującej globalizacji, w niemal każdym sektorze gospodarki, a zwłaszcza w branży logistycznej, kluczowa dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej okazuje…
Jak skutecznie usprawnić pracę z firmową dokumentacją?
Dokumenty to jedne z najważniejszych zasobów obecnych w każdej firmie. Nie sposób się bez nich obyć, jednak praca z nimi…
Inwestowanie z dźwignią – na czym polega i jakie jest ryzyko?
Wszyscy, którzy nawet w minimalnym stopniu interesowali się inwestowaniem, spotkali się z pojęciem dźwigni. Czym jest i jakie ryzyko niesie…
Kryptowaluty – czym są i jak działają?
Z roku na rok dowiadujemy się o nowych możliwościach inwestowania pieniędzy. W okresie rosnącej inflacji wiele osób szuka sposobu inwestowania,…
Jak Polski Ład wpływa na wysokość składki zdrowotnej?
Przepisy Polskiego Ładu wprowadziły niemałą rewolucję w kwestiach podatkowych. Osoby, które prowadzą własną działalność gospodarczą, powinny pamiętać nie tylko o…
Program do faktur – dla kogo, jak działa i jakie ma zalety?
Każda osoba, która prowadzi działalność gospodarczą, jest zobowiązana do wystawiania faktur, czyli ewidencjonowania sprzedaży. O ile kiedyś możliwe było ręczne…
Jak wybrać dobry program księgowy?
Niezależnie od branży prowadzonej działalności gospodarczej konieczne jest sprawne zarządzanie obszarem finansów firmowych. Wiele uwagi trzeba poświęcić kwestiom związanym z…