Jeszcze do niedawna wyłącznie za granicą, a teraz także w kraju nad Wisłą na popularności zyskują kioski sprzedażowe. Nie powinno to w żadnym wypadku dziwić, bowiem okazuje się, iż mogą one pełnić rozliczne role, którym to postanowiliśmy poświęcić dzisiejszy artykuł. Serdecznie zapraszamy do jego lektury.
Urządzenie będące bohaterem dzisiejszego wpisu wykorzystane może zostać na przykład jako kiosk sprzedażowy, który to jest w stanie bezpośrednio przyczynić się do eliminacji lub chociażby znacznego ograniczenia kolejek. Może on bowiem pełnić rolę fakturomatu bądź kasy w wielkopowierzchniowych sklepach, marketach, czy też centrach handlowych. Jego implementacja ogranicza udział czynnika ludzkiego w procesie zakupowym, bowiem konsument jest w stanie samodzielnie rozliczyć się za nabyte produkty korzystając w tym celu z karty płatniczej, a jeżeli jest to konieczne – także wydrukować odpowiedni dokument potwierdzający finalizację transakcji.
To jednakże nie wszystko, kioski sprzedażowe coraz częściej użytkowane są również jako terminale w sposób optymalny automatyzujące zakup biletów na lotniskach, dworcach, w metrze, czy też na stokach narciarskich. W rzeczonej sytuacji ich obudowa wytwarzana jest ze specjalistycznego materiału, który to nie tylko minimalizuje ryzyko odbijania się refleksów świetlnych od wyświetlacza stanowiącego kluczowy element produktu, ale także chroni go przed uszkodzeniami mechanicznymi czy w końcu – przed długotrwałą ekspozycją na niekorzystne czynniki atmosferyczne bądź zewnętrzne. Wszystko to sprawia, że kiosk taki działać może nieprzerwanie przez wiele kolejnych lat bez konieczności przeprowadzania prac konserwacyjnych ani naprawczych, co z nie tylko ułatwia korzystanie z niego klientom, ale także ogranicza koszty po stronie właściciela.
Kiosk sprzedażowy, po wgraniu do jego pamięci odpowiedniego oprogramowania, z powodzeniem służyć może również jako asystent recepcji w hotelach, hostelach oraz na kempingach, dzięki czemu znacznie ułatwione może zostać meldowanie oraz wymeldowywanie gości. Wszelkie dane gość wprowadzić może samodzielnie, a więc nie jest konieczne utrzymywanie dodatkowego członka personelu, który to odpowiedzialny byłby wyłącznie za te bazowe czynności z zakresu obsługi klienta. Jak można się łatwo domyślić, bezpośrednio przekłada się to nie tylko na wzrost zadowolenia konsumentów i szybsze załatwianie formalności, ale także ogranicza wydatki jakie ponosić muszą właściciele danego obiektu wypoczynkowo-rekreacyjnego, co szczególnie ważne jest w obecnym sezonie, będącym pierwszym „normalnym” sezonem po trwającej wiele kolejnych miesięcy pandemii.
Uniwersalność, niezwykła wręcz łatwość obsługi, jak również duża żywotność to główne aspekty powodujące, że przedsiębiorcy w Polsce coraz chętniej decydują się na nabycie kiosków sprzedażowych i ich implementację jako jednego z elementów prowadzonej działalności gospodarczej. Jesteśmy święcie przekonani, że na przestrzeni kolejnych lat trend ten będzie się wyłącznie nasilał, prowadząc do jeszcze większego upowszechnienia tego typu urządzeń.
Podobne artykuły
Today's pick
Jak sztuczna inteligencja zmienia biznes – przykład działań Comarch w polskich firmach
Sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w transformacji cyfrowej firm na całym świecie. Polscy przedsiębiorcy również zaczynają dostrzegać jej…
Program lojalnościowy InPost w aplikacji mobilnej – zbieraj InCoiny i odbieraj nagrody!
Program lojalnościowy InPost to innowacyjne podejście do nagradzania klientów. Zbieraj punkty InCoin w prosty sposób i ciesz się bogatym katalogiem…
Jak zoptymalizować platformę zakupową B2C dla lepszej wydajności sprzedaży – wskazówki i dobre praktyki
Właściwie zoptymalizowana platforma e-commerce B2C poprawia doświadczenia użytkowników i bezpośrednio wpływa na wyniki sprzedaży. Wydaje się to oczywiste, jednak w…
5 powodów, dla których Twoja firma powinna zautomatyzować proces tworzenia ofert
Automatyzacja procesu tworzenia ofert to kluczowy element nowoczesnego biznesu, który bezpośrednio wpływa na efektywność i konkurencyjność firmy. Dzięki temu działy…
Najlepsze technologie do tworzenia aplikacji mobilnych
Aplikacje mobilne stanowią kluczowy element strategii biznesowych. Ich rozwój umożliwia firmom nie tylko dotarcie do klientów na całym świecie, ale…
Jak skutecznie odzyskać VAT z zagranicy? Sprawdź, czy to się opłaca!
Odzyskiwanie VAT z zagranicy może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednią wiedzą można znacznie ułatwić ten proces. Wiele firm i…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…
Blockchain poza kryptowalutami – gdzie jest stosowany?
Choć technologia blockchain jest najbardziej znana ze swojego związku z kryptowalutami, takimi jak Bitcoin, jej potencjał wykracza znacznie poza ten…
Technologia i zakłady bukmacherskie – być albo nie być dla polskich bukmacherów?
Dane przedstawiane przez Ministerstwo Finansów ukazują znaczny wzrost popularności rynku zakładów bukmacherskich w Polsce. Konkurencja stale rośnie, a bukmacherzy prześcigają…
Na czym polega wynajem długoterminowy auta?
Wynajem długoterminowy samochodu stał się coraz popularniejszym rozwiązaniem dla osób, które cenią sobie komfort, bezpieczeństwo i pełną kontrolę nad kosztami…