PrestaShop to obecnie najpopularniejszy system do tworzenia i zarządzania sklepem online. Jeśli zajmujemy się sprzedażą w sieci, warto zastanowić się także nad budowaniem świadomości marki za pomocą sekcji blogowej. System PrestaShop, a właściwie moduły Presta Blog pozwalają na łatwe zarządzanie i publikowanie wartościowych dla internautów treści.
Spis treści
Zwiększenie liczby klientów dzięki publikowaniu wartościowych treści na blogu
Nie od dziś wiadomo, że budowanie świadomości marki to podstawa owocnej sprzedaży. Aby wzbudzić zaufanie wśród Klientów i pokazać im, że znamy się na swoim fachu, warto założyć bloga firmowego, szczególnie wtedy, gdy prowadzimy sklep internetowy. Moduły typu Presta Blog będą dla nas niezastąpione, jeśli prowadzimy sprzedaż za pośrednictwem tego systemu. Za ich pomocą będziemy mogli w łatwy sposób publikować wartościowe treści, które nie tylko zapewnią naszych obecnych Klientów o tym, że jesteśmy specjalistami w swoim fachu, lecz także zwiększą liczbę nowych sprzedaży.
Wzrost pozycji sklepu w wynikach wyszukiwania dzięki modułowi bloga
Prowadzenie blogów PrestaShop to nie tylko budowanie świadomości marki. To także organiczny wzrost w wynikach wyszukiwarki internetowej. Podczas wyboru odpowiedniej wtyczki do łatwej publikacji treści blogowych szczególną uwagę powinniśmy zwrócić na jej możliwości dotyczące SEO, czyli optymalizacji treści pod wyszukiwarki WWW. Najlepsze moduły na rynku wyświetlają polecane słowa kluczowe, które warto wykorzystać podczas pisania naszych tekstów. Ponadto dobry moduł Presta Blog to także optymalizacja grafik pod UX i możliwość ustalania nagłówków typu H1, H2, H3 oraz H4.
Jakie powinny być publikowane przez nas treści na blogu firmowym w sklepie prowadzonym na PrestaShop?
Podczas tworzenia treści do publikacji zwrócimy uwagę na to, żeby były możliwie najbardziej merytoryczne. Jeśli np. zajmujemy się sprzedażą elektroniki, postawmy na poradniki zakupowe. Jeżeli natomiast nasza firma trudni się dostarczaniem akcesoriów cukierniczych, piszmy teksty związane z odpowiednim wyborem poszczególnych produktów, dostępnych w naszej ofercie. Przy okazji w takich treściach blogowych możemy wdrożyć linkowanie wewnętrzne do ofert.
Tutaj należy zaznaczyć, że wyszukiwarki internetowe wysoko pozycjonują jedynie treści unikalne – nie kopiujmy tekstów z innych stron WWW, bo nie tylko nie będą one podnosić naszej pozycji w wyszukiwarce, lecz także będą nielegalne, jeśli nie uzyskamy pisemnej zgodny na wykorzystanie czyjegoś tekstu.
Artykuł sponsorowany.
Podobne artykuły
Today's pick
Najlepsze technologie do tworzenia aplikacji mobilnych
Aplikacje mobilne stanowią kluczowy element strategii biznesowych. Ich rozwój umożliwia firmom nie tylko dotarcie do klientów na całym świecie, ale…
Plecak Natec Kudu – towarzysz w miejskich i biznesowych wyzwaniach
Natec Kudu to plecak, który łączy elegancję z funkcjonalnością, stając się idealnym rozwiązaniem dla osób aktywnych zawodowo. Jego klasyczny, biznesowy…
Wysyłki za granice – poradnik krok po kroku
Wysyłki za granice wymaga sprawdzenia kilku ważnych kwestii. Spis treściWysyłki za granicę – dostępne kierunkiPrzesyłki międzynarodowe – kurierzyKurier za granicę…
Automatyzacja odpowiedzi na pytania klientów w sklepie internetowym
Automatyzacja odpowiedzi na pytania klientów w sklepie internetowym jest kluczowym elementem skutecznego zarządzania obsługą każdego klienta. Istnieje wiele rozwiązań, które…
Jak automatyzacja procesów biznesowych zapewnia lepszą pozycję na rynku?
Automatyzacja procesów biznesowych to jeden z kamieni milowych w zakresie usprawniania działalności każdego przedsiębiorstwa, które przynajmniej w małym stopniu bazują…
Jak skutecznie odzyskać VAT z zagranicy? Sprawdź, czy to się opłaca!
Odzyskiwanie VAT z zagranicy może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednią wiedzą można znacznie ułatwić ten proces. Wiele firm i…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…
Blockchain poza kryptowalutami – gdzie jest stosowany?
Choć technologia blockchain jest najbardziej znana ze swojego związku z kryptowalutami, takimi jak Bitcoin, jej potencjał wykracza znacznie poza ten…
Technologia i zakłady bukmacherskie – być albo nie być dla polskich bukmacherów?
Dane przedstawiane przez Ministerstwo Finansów ukazują znaczny wzrost popularności rynku zakładów bukmacherskich w Polsce. Konkurencja stale rośnie, a bukmacherzy prześcigają…
Na czym polega wynajem długoterminowy auta?
Wynajem długoterminowy samochodu stał się coraz popularniejszym rozwiązaniem dla osób, które cenią sobie komfort, bezpieczeństwo i pełną kontrolę nad kosztami…