Marketing e-mailowy (inaczej mailing marketing) to skuteczny sposób, aby zapewnić małym firmom możliwość dotarcia do swoich klientów, poszerzenia bazy klientów i budowania swojej reputacji. Co ważne, zarządzanie kampanią e-mailową jest łatwiejsze niż się wydaje. Poznaj definicję mailing marketingu i przekonaj się, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie odpowiednio opracowana strategia.
Spis treści
Co to mailing marketingowy?
Mailing marketing to nic innego jak strategia marketingu bezpośredniego polegająca na wysyłaniu spersonalizowanych wiadomości e-mail do docelowych odbiorców. Jest zwykle używany do generowania sprzedaży i zwiększanie wpływu działań content marketingowych. To jeden z najlepszych sposobów na przekształcenie potencjalnych nabywców w kupujących, a następnie w zaangażowanych i lojalnych klientów. Stworzenie silnej strategii e-mail marketingu umocni pozycję Twojej marki na rynku.
Jakie są zalety mailing marketingu?
Jedną z największych zalet e-mail marketingu dla małych firm jest efektywne wykorzystanie czasu i budżetu. Zaprojektowanie profesjonalnej kampanii mailing marketingowej nie jest skomplikowane ani czasochłonne. Wysyłanie e-maili do dużej liczby subskrybentów jest również bardzo opłacalne. Otrzymujesz bezpośredni dostęp do skrzynek pocztowych potencjalnych klientów, bez konieczności ponoszenia kosztów obsługi kampanii direct mail .
Budowanie wiarygodności to duże wyzwanie dla małych firm. Klienci znają nazwy dużych marek, więc są wobec nich bardziej lojalni. Korzystając z e-mail marketingu, możesz budować wiarygodność i pozostawać w kontakcie z klientami poprzez informowanie ich na bieżąco o nowych działaniach, usługach lub aplikacjach. Im więcej dowiedzą się o Twojej firmie, tym bardziej będą Ci ufać.
Mailing do firm i klientów indywidualnych umożliwia tworzenie ukierunkowanych kampanii, wykorzystując dane o subskrybentach wiadomości e-mail. Badania pokazują, że dodanie imienia subskrybenta w temacie wiadomości może zwiększyć liczbę otwarć wiadomości e-mail nawet o 26%. Gdy Twoja lista e-mailowa powiększy się, możesz zacząć segmentować odbiorców na podstawie ich wieku, poziomu dochodów, płci lub tego, jak długo są klientami.
Mailing do firm – od czego zacząć?
Wielu właścicieli firm doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że dla lepszych wyników sprzedaży i poprawy wskaźnika ROI, stworzenie kampanii marketingowej jest bardzo ważne. Nie wszyscy mają jednak pewność, od czego zacząć. Pierwszym krokiem jest wybór dostawcy usług e-mail marketingu. Na tym etapie warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:
- wskaźnik dostarczalności,
- czy dostawca oferuje szablony i umożliwia dostosowanie e-maili,
- czy oprogramowanie jest intuicyjne i przyjazne dla użytkownika,
- zaawansowane funkcje oferowane przez usługę, takie jak testy A/B, narzędzia analityczne i segmentacyjne,
- poziom obsługi klienta zapewnianej przez firmę,
- czy dostawca oferuje bezpłatny okres próbny (w ten sposób będziesz mógł przetestować oprogramowanie, i upewnić się, że odpowiada ono Twoim potrzebom).
Mailing marketing z platformą Redlink
Doświadczony dostawca usługi stworzy dla Ciebie kampanię e-mailową dopasowaną do profilu potencjalnych i aktualnych odbiorców. Jeśli szukasz specjalistów od mailing marketingu, już teraz zapoznaj się z platformą do mailing marketingu, zapoznaj się z ofertą firmy Redlink – twórcą platformy do masowego mailingu, która pomoże Ci w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych, dbaniu o satysfakcjonujące wyniki i budowaniu silnej więzi z klientami.
Podobne artykuły
Jak skutecznie zarządzać relacjami z klientem dzięki systemowi CRM GoNet?
Każda firma potrzebuje klientów, ponieważ to właśnie oni decydują o rentowności przedsiębiorstwa. Świadomość regularnego zysku pozwala planować kolejne działania biznesowe….
Leasingowanie samochodu – korzyści i możliwości
Marzysz o nowym samochodzie marki SEAT lub CUPRA, ale nie jesteś pewien, jak go sfinansować? Leasingowanie samochodu to elastyczne rozwiązanie,…
Innowacyjne podejście do finansowania samochodów Volkswagen
Czy marzysz o posiadaniu nowego samochodu marki Volkswagen? Dzięki innowacyjnemu podejściu finansowemu jakim jest EasyDrive, spełnienie Twoich motoryzacyjnych marzeń staje…
Kluczowe cechy Magento B2B dla przedsiębiorstw
Magento B2B jest platformą e-commerce stworzoną specjalnie dla firm, które zajmują się handlem typu Business-to-Business (B2B). Dzięki zaawansowanym funkcjom, Magento…
Kto powinien zainwestować w urządzenia do nacinania kartonu?
Nacinanie kartonu to powszechna czynność w wielu przedsiębiorstwach, które zajmują się pakowaniem, wysyłką i magazynowaniem produktów. Tradycyjne metody ręcznego nacinania…
Gdzie najtańszy abonament bez telefonu?
Korzystanie z usług telefonicznych w ramach abonamentu jest nie tylko wygodne, ale również opłacalne. Na co zatem zwrócić uwagę przy…
Mobilne kasy fiskalne – kiedy warto zainwestować w taki sprzęt?
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi sprzedaż towarów bądź usług osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej i osiąga z realizacji takiego biznesu obroty…
Kiedy dojdzie mój przelew? Sesje przychodzące w polskich bankach
Wykonanie przelewu nie oznacza jego natychmiastowego dotarcia do odbiorcy. Sprawdź, jak długo trzeba oczekiwać na realizację przelewu. Spis treściSesje rozrachunkowe…
Czym jest wash trading na giełdach kryptowalutowych i jak go rozpoznać?
Kryptowaluty dostępne są dla użytkowników stosunkowo krótki czas, a zasady ich obrotu często nie są wystarczająco uregulowane. Właśnie przez to…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…