Marketing e-mailowy (inaczej mailing marketing) to skuteczny sposób, aby zapewnić małym firmom możliwość dotarcia do swoich klientów, poszerzenia bazy klientów i budowania swojej reputacji. Co ważne, zarządzanie kampanią e-mailową jest łatwiejsze niż się wydaje. Poznaj definicję mailing marketingu i przekonaj się, jakie korzyści może przynieść Twojej firmie odpowiednio opracowana strategia.
Spis treści
Co to mailing marketingowy?
Mailing marketing to nic innego jak strategia marketingu bezpośredniego polegająca na wysyłaniu spersonalizowanych wiadomości e-mail do docelowych odbiorców. Jest zwykle używany do generowania sprzedaży i zwiększanie wpływu działań content marketingowych. To jeden z najlepszych sposobów na przekształcenie potencjalnych nabywców w kupujących, a następnie w zaangażowanych i lojalnych klientów. Stworzenie silnej strategii e-mail marketingu umocni pozycję Twojej marki na rynku.
Jakie są zalety mailing marketingu?
Jedną z największych zalet e-mail marketingu dla małych firm jest efektywne wykorzystanie czasu i budżetu. Zaprojektowanie profesjonalnej kampanii mailing marketingowej nie jest skomplikowane ani czasochłonne. Wysyłanie e-maili do dużej liczby subskrybentów jest również bardzo opłacalne. Otrzymujesz bezpośredni dostęp do skrzynek pocztowych potencjalnych klientów, bez konieczności ponoszenia kosztów obsługi kampanii direct mail .
Budowanie wiarygodności to duże wyzwanie dla małych firm. Klienci znają nazwy dużych marek, więc są wobec nich bardziej lojalni. Korzystając z e-mail marketingu, możesz budować wiarygodność i pozostawać w kontakcie z klientami poprzez informowanie ich na bieżąco o nowych działaniach, usługach lub aplikacjach. Im więcej dowiedzą się o Twojej firmie, tym bardziej będą Ci ufać.
Mailing do firm i klientów indywidualnych umożliwia tworzenie ukierunkowanych kampanii, wykorzystując dane o subskrybentach wiadomości e-mail. Badania pokazują, że dodanie imienia subskrybenta w temacie wiadomości może zwiększyć liczbę otwarć wiadomości e-mail nawet o 26%. Gdy Twoja lista e-mailowa powiększy się, możesz zacząć segmentować odbiorców na podstawie ich wieku, poziomu dochodów, płci lub tego, jak długo są klientami.
Mailing do firm – od czego zacząć?
Wielu właścicieli firm doskonale zdaje sobie sprawę z tego, że dla lepszych wyników sprzedaży i poprawy wskaźnika ROI, stworzenie kampanii marketingowej jest bardzo ważne. Nie wszyscy mają jednak pewność, od czego zacząć. Pierwszym krokiem jest wybór dostawcy usług e-mail marketingu. Na tym etapie warto wziąć pod uwagę następujące kwestie:
- wskaźnik dostarczalności,
- czy dostawca oferuje szablony i umożliwia dostosowanie e-maili,
- czy oprogramowanie jest intuicyjne i przyjazne dla użytkownika,
- zaawansowane funkcje oferowane przez usługę, takie jak testy A/B, narzędzia analityczne i segmentacyjne,
- poziom obsługi klienta zapewnianej przez firmę,
- czy dostawca oferuje bezpłatny okres próbny (w ten sposób będziesz mógł przetestować oprogramowanie, i upewnić się, że odpowiada ono Twoim potrzebom).
Mailing marketing z platformą Redlink
Doświadczony dostawca usługi stworzy dla Ciebie kampanię e-mailową dopasowaną do profilu potencjalnych i aktualnych odbiorców. Jeśli szukasz specjalistów od mailing marketingu, już teraz zapoznaj się z platformą do mailing marketingu, zapoznaj się z ofertą firmy Redlink – twórcą platformy do masowego mailingu, która pomoże Ci w prowadzeniu skutecznych kampanii marketingowych, dbaniu o satysfakcjonujące wyniki i budowaniu silnej więzi z klientami.
Podobne artykuły
Today's pick
Czym jest wash trading na giełdach kryptowalutowych i jak go rozpoznać?
Kryptowaluty dostępne są dla użytkowników stosunkowo krótki czas, a zasady ich obrotu często nie są wystarczająco uregulowane. Właśnie przez to…
Biuro coworkingowe – jak szukać odpowiedniego?
Wynajem określonej przestrzeni służącej do pracy od kilku lat cieszy się ciągle rosnącą popularnością. Możliwość wykonywania obowiązków służbowych w obecności…
Najważniejsze zalety outsourcingu informatycznego
O usługach informatycznych mówi się w dwóch kontekstach: mając na myśli albo bieżące utrzymanie sprawności oprogramowania, sieci i sprzętu, albo…
Dostawa wody do biura – bezpłatnie na terenie Polski
Woda mineralna jest bardzo korzystna dla zdrowia. Wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie. Minerały, które znajdują się w wodzie dodają energii…
Jak archiwizacja dokumentów może pomóc Twojej firmie
Wiele firm archiwizację akt traktuje bardzo po macoszemu i wykonuje ją mocno niedbale. Prawda jest jednak taka, że dobra archiwizacja…
Kiedy dojdzie mój przelew? Sesje przychodzące w polskich bankach
Wykonanie przelewu nie oznacza jego natychmiastowego dotarcia do odbiorcy. Sprawdź, jak długo trzeba oczekiwać na realizację przelewu. Spis treściSesje rozrachunkowe…
Czym jest wash trading na giełdach kryptowalutowych i jak go rozpoznać?
Kryptowaluty dostępne są dla użytkowników stosunkowo krótki czas, a zasady ich obrotu często nie są wystarczająco uregulowane. Właśnie przez to…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…
Wystawianie faktur z magazynem
Wystawienie faktury to obowiązek przedsiębiorcy. Jeśli jednak nie do końca znasz się na księgowości lub chcesz ułatwić pracę sobie i…
Jakie problemy rozwiązuje faktoring?
Jeszcze kilkanaście lat temu z faktoringu korzystały wyłącznie duże podmioty gospodarcze. Dziś to rozwiązanie jest dostępne również dla małych firm…