Jedną z najczęściej wybieranych form windykacji jest windykacja telefoniczna. Jej popularność to kwestia wygody dla obydwu stron rozmowy. Obsługujący danego dłużnika doradca firmy windykacyjnej nie musi tracić czasu na dojazdy. Wystarczy, że wykona telefon i zdalnie zaproponuje rozwiązanie dla problemów finansowych danej osoby. Niestety, ze względu na różnorodne komplikacje życiowe każdego z nas może spotkać taka rozmowa, wystarczą problemy z nieopłaconym abonamentem za kablówkę lub telefon. Wierzyciel może sprzedać dług innemu podmiotowi, a firma zajmująca się stricte windykacją będzie się z nami kontaktować. Jest to rodzaj rozmowy, której bardzo się obawiamy i stanowi ona dla nas spory stres. Pamiętać należy, że doradca dzwoni jednak do nas z propozycją rozwiązania sprawy, nie musisz się zatem niczego obawiać.
Spis treści
Jakie są zalety windykacji telefonicznej?
Przede wszystkim, odłóż na bok strach przed rozmową. Odbierz telefon i w spokojnej rozmowie dowiedz się, jakie masz opcje. Rozmowa na odległość jest dla Ciebie bezpieczna i komfortowa, nie musisz spotykać się z nikim twarzą w twarz, a dzwoniąca do Ciebie osoba chce wypracować plan, któremu będziesz mógł sprostać. Ten typ obsługi klienta jest również bardzo ważny, bo druga strona też zdaje sobie sprawę, że dla dłużnika to nerwowa rozmowa. W rozmowie telefonicznej możesz uzyskać informację o stanie Twojego zadłużenia, omówić swoje możliwości finansowe w danym momencie i wspólnie zastanowić się, w jaki sposób możesz spłacać swoje zadłużenie, by Twój budżet domowy to udźwignął. Warto szczerze i uczciwie rozmawiać, wtedy szansa na porozumienie i koniec twoich nerwów jest bardzo wysoka.
Jak wspomóc firmę w prowadzeniu rozmów windykacyjnych?
Ustalanie warunków spłaty zadłużenia jest również wyzwaniem dla strony dzwoniącej. Wszelkie rozmowy z dłużnikami wymagają od doradców pewnej dozy wyrozumiałości i cierpliwości, przy jednoczesnym byciu stanowczym. Doskonałą formą wparcia pracowników w tym zadaniu jest system Thulium i jego składnik bazowy w postaci programu contact center. Każdy kontakt z klientem jest zapisywany i monitorowany, rozmowy mogą być dokładnie odsłuchane i zanalizowane, nic nie zginie. Program do windykacji Thulium rozpoznaje klientów i zapisuje całą historię kontaktu z nimi, dzięki czemu doradca ma wszystkie informacje w zasięgu ręki.
Skrócenie czasu rozmowy doradców to spore ułatwienie dla pracy
Jednym ze sporych problemów, na jakie natrafiają dzwoniący do dłużników doradcy jest nieodbieranie przez nich telefonów. Bardzo często dłużnicy zapisują sobie numer i unikają rozmowy, możesz w takim momencie skorzystać z losowej bazy numerów i zwiększyć contact rate swoich pracowników. Dużym ułatwieniem dla pracy firmy, jakie oferuje program do windykacji Thulium, jest predictive dialer, który zwiększa wydajność i automatyzację działań. Umożliwia on przewidywanie dostępności doradców i inicjuje automatyczne połączenie do kolejnego dłużnika, przy okazji ignorując sekretarki i faxy, co pozwala rozmawiać tylko z ludźmi.
Podobne artykuły
Today's pick
Jak skutecznie zarządzać relacjami z klientem dzięki systemowi CRM GoNet?
Każda firma potrzebuje klientów, ponieważ to właśnie oni decydują o rentowności przedsiębiorstwa. Świadomość regularnego zysku pozwala planować kolejne działania biznesowe….
Leasingowanie samochodu – korzyści i możliwości
Marzysz o nowym samochodzie marki SEAT lub CUPRA, ale nie jesteś pewien, jak go sfinansować? Leasingowanie samochodu to elastyczne rozwiązanie,…
Innowacyjne podejście do finansowania samochodów Volkswagen
Czy marzysz o posiadaniu nowego samochodu marki Volkswagen? Dzięki innowacyjnemu podejściu finansowemu jakim jest EasyDrive, spełnienie Twoich motoryzacyjnych marzeń staje…
Kluczowe cechy Magento B2B dla przedsiębiorstw
Magento B2B jest platformą e-commerce stworzoną specjalnie dla firm, które zajmują się handlem typu Business-to-Business (B2B). Dzięki zaawansowanym funkcjom, Magento…
Kto powinien zainwestować w urządzenia do nacinania kartonu?
Nacinanie kartonu to powszechna czynność w wielu przedsiębiorstwach, które zajmują się pakowaniem, wysyłką i magazynowaniem produktów. Tradycyjne metody ręcznego nacinania…
Gdzie najtańszy abonament bez telefonu?
Korzystanie z usług telefonicznych w ramach abonamentu jest nie tylko wygodne, ale również opłacalne. Na co zatem zwrócić uwagę przy…
Mobilne kasy fiskalne – kiedy warto zainwestować w taki sprzęt?
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi sprzedaż towarów bądź usług osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej i osiąga z realizacji takiego biznesu obroty…
Kiedy dojdzie mój przelew? Sesje przychodzące w polskich bankach
Wykonanie przelewu nie oznacza jego natychmiastowego dotarcia do odbiorcy. Sprawdź, jak długo trzeba oczekiwać na realizację przelewu. Spis treściSesje rozrachunkowe…
Czym jest wash trading na giełdach kryptowalutowych i jak go rozpoznać?
Kryptowaluty dostępne są dla użytkowników stosunkowo krótki czas, a zasady ich obrotu często nie są wystarczająco uregulowane. Właśnie przez to…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…