Jedną z najczęściej wybieranych form windykacji jest windykacja telefoniczna. Jej popularność to kwestia wygody dla obydwu stron rozmowy. Obsługujący danego dłużnika doradca firmy windykacyjnej nie musi tracić czasu na dojazdy. Wystarczy, że wykona telefon i zdalnie zaproponuje rozwiązanie dla problemów finansowych danej osoby. Niestety, ze względu na różnorodne komplikacje życiowe każdego z nas może spotkać taka rozmowa, wystarczą problemy z nieopłaconym abonamentem za kablówkę lub telefon. Wierzyciel może sprzedać dług innemu podmiotowi, a firma zajmująca się stricte windykacją będzie się z nami kontaktować. Jest to rodzaj rozmowy, której bardzo się obawiamy i stanowi ona dla nas spory stres. Pamiętać należy, że doradca dzwoni jednak do nas z propozycją rozwiązania sprawy, nie musisz się zatem niczego obawiać.
Spis treści
Jakie są zalety windykacji telefonicznej?
Przede wszystkim, odłóż na bok strach przed rozmową. Odbierz telefon i w spokojnej rozmowie dowiedz się, jakie masz opcje. Rozmowa na odległość jest dla Ciebie bezpieczna i komfortowa, nie musisz spotykać się z nikim twarzą w twarz, a dzwoniąca do Ciebie osoba chce wypracować plan, któremu będziesz mógł sprostać. Ten typ obsługi klienta jest również bardzo ważny, bo druga strona też zdaje sobie sprawę, że dla dłużnika to nerwowa rozmowa. W rozmowie telefonicznej możesz uzyskać informację o stanie Twojego zadłużenia, omówić swoje możliwości finansowe w danym momencie i wspólnie zastanowić się, w jaki sposób możesz spłacać swoje zadłużenie, by Twój budżet domowy to udźwignął. Warto szczerze i uczciwie rozmawiać, wtedy szansa na porozumienie i koniec twoich nerwów jest bardzo wysoka.
Jak wspomóc firmę w prowadzeniu rozmów windykacyjnych?
Ustalanie warunków spłaty zadłużenia jest również wyzwaniem dla strony dzwoniącej. Wszelkie rozmowy z dłużnikami wymagają od doradców pewnej dozy wyrozumiałości i cierpliwości, przy jednoczesnym byciu stanowczym. Doskonałą formą wparcia pracowników w tym zadaniu jest system Thulium i jego składnik bazowy w postaci programu contact center. Każdy kontakt z klientem jest zapisywany i monitorowany, rozmowy mogą być dokładnie odsłuchane i zanalizowane, nic nie zginie. Program do windykacji Thulium rozpoznaje klientów i zapisuje całą historię kontaktu z nimi, dzięki czemu doradca ma wszystkie informacje w zasięgu ręki.
Skrócenie czasu rozmowy doradców to spore ułatwienie dla pracy
Jednym ze sporych problemów, na jakie natrafiają dzwoniący do dłużników doradcy jest nieodbieranie przez nich telefonów. Bardzo często dłużnicy zapisują sobie numer i unikają rozmowy, możesz w takim momencie skorzystać z losowej bazy numerów i zwiększyć contact rate swoich pracowników. Dużym ułatwieniem dla pracy firmy, jakie oferuje program do windykacji Thulium, jest predictive dialer, który zwiększa wydajność i automatyzację działań. Umożliwia on przewidywanie dostępności doradców i inicjuje automatyczne połączenie do kolejnego dłużnika, przy okazji ignorując sekretarki i faxy, co pozwala rozmawiać tylko z ludźmi.
Podobne artykuły
Today's pick
Automatyzacja odpowiedzi na pytania klientów w sklepie internetowym
Automatyzacja odpowiedzi na pytania klientów w sklepie internetowym jest kluczowym elementem skutecznego zarządzania obsługą każdego klienta. Istnieje wiele rozwiązań, które…
Jak automatyzacja procesów biznesowych zapewnia lepszą pozycję na rynku?
Automatyzacja procesów biznesowych to jeden z kamieni milowych w zakresie usprawniania działalności każdego przedsiębiorstwa, które przynajmniej w małym stopniu bazują…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…
Technologia i zakłady bukmacherskie – być albo nie być dla polskich bukmacherów?
Dane przedstawiane przez Ministerstwo Finansów ukazują znaczny wzrost popularności rynku zakładów bukmacherskich w Polsce. Konkurencja stale rośnie, a bukmacherzy prześcigają…
Wykorzystanie dronów w biznesie – od fotografii po logistykę
Rozwój technologii dronów w ostatnich latach otworzył nowe możliwości dla przedsiębiorców i firm. Drony, znane też jako bezzałogowe statki powietrzne…
Jak skutecznie odzyskać VAT z zagranicy? Sprawdź, czy to się opłaca!
Odzyskiwanie VAT z zagranicy może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednią wiedzą można znacznie ułatwić ten proces. Wiele firm i…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…
Blockchain poza kryptowalutami – gdzie jest stosowany?
Choć technologia blockchain jest najbardziej znana ze swojego związku z kryptowalutami, takimi jak Bitcoin, jej potencjał wykracza znacznie poza ten…
Technologia i zakłady bukmacherskie – być albo nie być dla polskich bukmacherów?
Dane przedstawiane przez Ministerstwo Finansów ukazują znaczny wzrost popularności rynku zakładów bukmacherskich w Polsce. Konkurencja stale rośnie, a bukmacherzy prześcigają…
Na czym polega wynajem długoterminowy auta?
Wynajem długoterminowy samochodu stał się coraz popularniejszym rozwiązaniem dla osób, które cenią sobie komfort, bezpieczeństwo i pełną kontrolę nad kosztami…