Telemarketing w tradycyjnym wydaniu to dość nielubiana przez przedsiębiorców forma marketingu. Przyczyn tego stanu rzeczy jest co najmniej kilka. Z pewnością należą do nich niska liczba kontaktów i niewielkie zainteresowanie ze strony odbiorcy tą podstawową i formą reklamy telefonicznej.
Spis treści
Dlaczego Call Center, czyli oprogramowanie wchodzi do gry!
Oprogramowanie do Call Center pozwala przenieść telemarketing na zupełnie inny obszar działań. Dzięki temu jego skuteczność znacznie wzrasta, zwiększa się ilość kontaktów handlowych, a nudna skądinąd rozmowa, zmienia się w efektywną konwersację z Klientem. Aby tak się stało, konieczne jest posiadanie odpowiedniego oprogramowania.
Jakie cechy powinno ono posiadać? Przede wszystkim powinno łączyć w sobie zalety rozwiązań, które dotychczas – w formie dość przestarzałej – były stosowane przez telemarketerów. Dostęp do baz danych, możliwość przeprowadzenia kreatywnej rozmowy i szeroka baza komunikatów głosowych to podstawa takiego systemu.
Właściwości oprogramowania Call Center i jego największe zalety
Oprogramowanie Call Center może mieć dowolną strukturę, dostosowaną do trybu pracy narzędzia.
1. Moduł Call Center
Tryb Call Center (telemarketing) – to wariant profesjonalnej platformy Call Center, którego wprowadzenie przełoży się na zwiększenie zasięgu kampanii, wzrost dodzwanialności do potencjalnych Klientów i generowanie profesjonalnych raportów zbiorczych. Co więcej, wdrożenie tego narzędzia znacznie podwyższy umiejętności konsultantów w zakresie realizowanych usług i ułatwi kompleksowe zarządzanie zespołem.
2. Moduł BOK
W trybie BOK oprogramowanie Call Center skokowo podniesie jakość obsługi Klienta i znacząco poprawi efektywność zespołu Biura Obsługi. Wdrożenie tego systemu przełoży się ponadto na skrócenie czasu realizacji zgłoszeń i możliwość kompleksowego analizowania przedstawionych danych za pomocą raportów zbiorczych. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu Call Center, możliwe będzie też zoptymalizowanie pracy całego zespołu i podniesienie jakości jego funkcjonowania w kontekście realizowanych zadań.
Niezależnie od wybranego wariantu, przedstawione narzędzie charakteryzuje się przejrzystym i domyślnym interfejsem, oraz płynną pracą.
Trudno wyobrazić sobie nowoczesny telemarketing bez rozbudowanego oprogramowania Call Center. Nowy standard wprowadzony do systemu obsługi Klienta, pozwoli nie tylko na zwiększenie zysków i ogólnej efektywności sprzedaży, ale też na pozytywny odbiór przez Klienta docelowego i budowę pozytywnej opinii na temat marki.
Podobne artykuły
Today's pick
Najlepsze technologie do tworzenia aplikacji mobilnych
Aplikacje mobilne stanowią kluczowy element strategii biznesowych. Ich rozwój umożliwia firmom nie tylko dotarcie do klientów na całym świecie, ale…
Plecak Natec Kudu – towarzysz w miejskich i biznesowych wyzwaniach
Natec Kudu to plecak, który łączy elegancję z funkcjonalnością, stając się idealnym rozwiązaniem dla osób aktywnych zawodowo. Jego klasyczny, biznesowy…
Wysyłki za granice – poradnik krok po kroku
Wysyłki za granice wymaga sprawdzenia kilku ważnych kwestii. Spis treściWysyłki za granicę – dostępne kierunkiPrzesyłki międzynarodowe – kurierzyKurier za granicę…
Automatyzacja odpowiedzi na pytania klientów w sklepie internetowym
Automatyzacja odpowiedzi na pytania klientów w sklepie internetowym jest kluczowym elementem skutecznego zarządzania obsługą każdego klienta. Istnieje wiele rozwiązań, które…
Jak automatyzacja procesów biznesowych zapewnia lepszą pozycję na rynku?
Automatyzacja procesów biznesowych to jeden z kamieni milowych w zakresie usprawniania działalności każdego przedsiębiorstwa, które przynajmniej w małym stopniu bazują…
Jak skutecznie odzyskać VAT z zagranicy? Sprawdź, czy to się opłaca!
Odzyskiwanie VAT z zagranicy może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednią wiedzą można znacznie ułatwić ten proces. Wiele firm i…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…
Blockchain poza kryptowalutami – gdzie jest stosowany?
Choć technologia blockchain jest najbardziej znana ze swojego związku z kryptowalutami, takimi jak Bitcoin, jej potencjał wykracza znacznie poza ten…
Technologia i zakłady bukmacherskie – być albo nie być dla polskich bukmacherów?
Dane przedstawiane przez Ministerstwo Finansów ukazują znaczny wzrost popularności rynku zakładów bukmacherskich w Polsce. Konkurencja stale rośnie, a bukmacherzy prześcigają…
Na czym polega wynajem długoterminowy auta?
Wynajem długoterminowy samochodu stał się coraz popularniejszym rozwiązaniem dla osób, które cenią sobie komfort, bezpieczeństwo i pełną kontrolę nad kosztami…