Telemarketing w tradycyjnym wydaniu to dość nielubiana przez przedsiębiorców forma marketingu. Przyczyn tego stanu rzeczy jest co najmniej kilka. Z pewnością należą do nich niska liczba kontaktów i niewielkie zainteresowanie ze strony odbiorcy tą podstawową i formą reklamy telefonicznej.
Spis treści
Dlaczego Call Center, czyli oprogramowanie wchodzi do gry!
Oprogramowanie do Call Center pozwala przenieść telemarketing na zupełnie inny obszar działań. Dzięki temu jego skuteczność znacznie wzrasta, zwiększa się ilość kontaktów handlowych, a nudna skądinąd rozmowa, zmienia się w efektywną konwersację z Klientem. Aby tak się stało, konieczne jest posiadanie odpowiedniego oprogramowania.
Jakie cechy powinno ono posiadać? Przede wszystkim powinno łączyć w sobie zalety rozwiązań, które dotychczas – w formie dość przestarzałej – były stosowane przez telemarketerów. Dostęp do baz danych, możliwość przeprowadzenia kreatywnej rozmowy i szeroka baza komunikatów głosowych to podstawa takiego systemu.
Właściwości oprogramowania Call Center i jego największe zalety
Oprogramowanie Call Center może mieć dowolną strukturę, dostosowaną do trybu pracy narzędzia.
1. Moduł Call Center
Tryb Call Center (telemarketing) – to wariant profesjonalnej platformy Call Center, którego wprowadzenie przełoży się na zwiększenie zasięgu kampanii, wzrost dodzwanialności do potencjalnych Klientów i generowanie profesjonalnych raportów zbiorczych. Co więcej, wdrożenie tego narzędzia znacznie podwyższy umiejętności konsultantów w zakresie realizowanych usług i ułatwi kompleksowe zarządzanie zespołem.
2. Moduł BOK
W trybie BOK oprogramowanie Call Center skokowo podniesie jakość obsługi Klienta i znacząco poprawi efektywność zespołu Biura Obsługi. Wdrożenie tego systemu przełoży się ponadto na skrócenie czasu realizacji zgłoszeń i możliwość kompleksowego analizowania przedstawionych danych za pomocą raportów zbiorczych. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu Call Center, możliwe będzie też zoptymalizowanie pracy całego zespołu i podniesienie jakości jego funkcjonowania w kontekście realizowanych zadań.
Niezależnie od wybranego wariantu, przedstawione narzędzie charakteryzuje się przejrzystym i domyślnym interfejsem, oraz płynną pracą.
Trudno wyobrazić sobie nowoczesny telemarketing bez rozbudowanego oprogramowania Call Center. Nowy standard wprowadzony do systemu obsługi Klienta, pozwoli nie tylko na zwiększenie zysków i ogólnej efektywności sprzedaży, ale też na pozytywny odbiór przez Klienta docelowego i budowę pozytywnej opinii na temat marki.
Podobne artykuły
Today's pick
Allegro czy własny sklep internetowy? Co wybrać?
Wybór platformy do sprzedaży online to jedno z kluczowych wyzwań, przed którymi stają przedsiębiorcy e-commerce. Z jednej strony mamy Allegro…
Jak sztuczna inteligencja zmienia biznes – przykład działań Comarch w polskich firmach
Sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w transformacji cyfrowej firm na całym świecie. Polscy przedsiębiorcy również zaczynają dostrzegać jej…
Program lojalnościowy InPost w aplikacji mobilnej – zbieraj InCoiny i odbieraj nagrody!
Program lojalnościowy InPost to innowacyjne podejście do nagradzania klientów. Zbieraj punkty InCoin w prosty sposób i ciesz się bogatym katalogiem…
Jak zoptymalizować platformę zakupową B2C dla lepszej wydajności sprzedaży – wskazówki i dobre praktyki
Właściwie zoptymalizowana platforma e-commerce B2C poprawia doświadczenia użytkowników i bezpośrednio wpływa na wyniki sprzedaży. Wydaje się to oczywiste, jednak w…
5 powodów, dla których Twoja firma powinna zautomatyzować proces tworzenia ofert
Automatyzacja procesu tworzenia ofert to kluczowy element nowoczesnego biznesu, który bezpośrednio wpływa na efektywność i konkurencyjność firmy. Dzięki temu działy…
Pożyczki dla firm – jak wybrać najlepsze finansowanie dla Twojego biznesu?
Przedsiębiorcy często stają przed koniecznością pozyskania dodatkowego źródła finansowania, aby zrealizować plany rozwoju firmy, pokryć bieżące koszty lub zainwestować w…
Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie: przegląd branż, które korzystają z AI
Jeszcze kilka lat temu sztuczna inteligencja (AI) kojarzyła się głównie z filmami science fiction i eksperymentalnymi projektami naukowymi. Dziś jest…
Kredyt czy pożyczka – co jest bardziej opłacalne?
Decyzja o zaciągnięciu dodatkowych środków finansowych często wiąże się z koniecznością wyboru kredytu albo pożyczki. Oba te produkty finansowe mają…
Jak skutecznie odzyskać VAT z zagranicy? Sprawdź, czy to się opłaca!
Odzyskiwanie VAT z zagranicy może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednią wiedzą można znacznie ułatwić ten proces. Wiele firm i…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…