Popularne

Artykuł

Oprogramowanie

Oprogramowanie call center, czyli jak zwiększyć skuteczność telemarketingu?

Oprogramowanie call center, czyli jak zwiększyć skuteczność telemarketingu?

Telemarketing w tradycyjnym wydaniu to dość nielubiana przez przedsiębiorców forma marketingu. Przyczyn tego stanu rzeczy jest co najmniej kilka. Z pewnością należą do nich niska liczba kontaktów i niewielkie zainteresowanie ze strony odbiorcy tą podstawową i formą reklamy telefonicznej.

Dlaczego Call Center, czyli oprogramowanie wchodzi do gry!

Oprogramowanie do Call Center pozwala przenieść telemarketing na zupełnie inny obszar działań. Dzięki temu jego skuteczność znacznie wzrasta, zwiększa się ilość kontaktów handlowych, a nudna skądinąd rozmowa, zmienia się w efektywną konwersację z Klientem. Aby tak się stało, konieczne jest posiadanie odpowiedniego oprogramowania.

Jakie cechy powinno ono posiadać? Przede wszystkim powinno łączyć w sobie zalety rozwiązań, które dotychczas – w formie dość przestarzałej – były stosowane przez telemarketerów. Dostęp do baz danych, możliwość przeprowadzenia kreatywnej rozmowy i szeroka baza komunikatów głosowych to podstawa takiego systemu.

Właściwości oprogramowania Call Center i jego największe zalety

Oprogramowanie Call Center może mieć dowolną strukturę, dostosowaną do trybu pracy narzędzia.

1. Moduł Call Center

Tryb Call Center (telemarketing) – to wariant profesjonalnej platformy Call Center, którego wprowadzenie przełoży się na zwiększenie zasięgu kampanii, wzrost dodzwanialności do potencjalnych Klientów i generowanie profesjonalnych raportów zbiorczych. Co więcej, wdrożenie tego narzędzia znacznie podwyższy umiejętności konsultantów w zakresie realizowanych usług i ułatwi kompleksowe zarządzanie zespołem.

2. Moduł BOK

W trybie BOK oprogramowanie Call Center skokowo podniesie jakość obsługi Klienta i znacząco poprawi efektywność zespołu Biura Obsługi. Wdrożenie tego systemu przełoży się ponadto na skrócenie czasu realizacji zgłoszeń i możliwość kompleksowego analizowania przedstawionych danych za pomocą raportów zbiorczych. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu Call Center, możliwe będzie też zoptymalizowanie pracy całego zespołu i podniesienie jakości jego funkcjonowania w kontekście realizowanych zadań.

Niezależnie od wybranego wariantu, przedstawione narzędzie charakteryzuje się przejrzystym i domyślnym interfejsem, oraz płynną pracą.

Trudno wyobrazić sobie nowoczesny telemarketing bez rozbudowanego oprogramowania Call Center. Nowy standard wprowadzony do systemu obsługi Klienta, pozwoli nie tylko na zwiększenie zysków i ogólnej efektywności sprzedaży, ale też na pozytywny odbiór przez Klienta docelowego i budowę pozytywnej opinii na temat marki.

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Wymagane pola są zaznaczone *