Telemarketing w tradycyjnym wydaniu to dość nielubiana przez przedsiębiorców forma marketingu. Przyczyn tego stanu rzeczy jest co najmniej kilka. Z pewnością należą do nich niska liczba kontaktów i niewielkie zainteresowanie ze strony odbiorcy tą podstawową i formą reklamy telefonicznej.
Spis treści
Dlaczego Call Center, czyli oprogramowanie wchodzi do gry!
Oprogramowanie do Call Center pozwala przenieść telemarketing na zupełnie inny obszar działań. Dzięki temu jego skuteczność znacznie wzrasta, zwiększa się ilość kontaktów handlowych, a nudna skądinąd rozmowa, zmienia się w efektywną konwersację z Klientem. Aby tak się stało, konieczne jest posiadanie odpowiedniego oprogramowania.
Jakie cechy powinno ono posiadać? Przede wszystkim powinno łączyć w sobie zalety rozwiązań, które dotychczas – w formie dość przestarzałej – były stosowane przez telemarketerów. Dostęp do baz danych, możliwość przeprowadzenia kreatywnej rozmowy i szeroka baza komunikatów głosowych to podstawa takiego systemu.
Właściwości oprogramowania Call Center i jego największe zalety
Oprogramowanie Call Center może mieć dowolną strukturę, dostosowaną do trybu pracy narzędzia.
1. Moduł Call Center
Tryb Call Center (telemarketing) – to wariant profesjonalnej platformy Call Center, którego wprowadzenie przełoży się na zwiększenie zasięgu kampanii, wzrost dodzwanialności do potencjalnych Klientów i generowanie profesjonalnych raportów zbiorczych. Co więcej, wdrożenie tego narzędzia znacznie podwyższy umiejętności konsultantów w zakresie realizowanych usług i ułatwi kompleksowe zarządzanie zespołem.
2. Moduł BOK
W trybie BOK oprogramowanie Call Center skokowo podniesie jakość obsługi Klienta i znacząco poprawi efektywność zespołu Biura Obsługi. Wdrożenie tego systemu przełoży się ponadto na skrócenie czasu realizacji zgłoszeń i możliwość kompleksowego analizowania przedstawionych danych za pomocą raportów zbiorczych. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu Call Center, możliwe będzie też zoptymalizowanie pracy całego zespołu i podniesienie jakości jego funkcjonowania w kontekście realizowanych zadań.
Niezależnie od wybranego wariantu, przedstawione narzędzie charakteryzuje się przejrzystym i domyślnym interfejsem, oraz płynną pracą.
Trudno wyobrazić sobie nowoczesny telemarketing bez rozbudowanego oprogramowania Call Center. Nowy standard wprowadzony do systemu obsługi Klienta, pozwoli nie tylko na zwiększenie zysków i ogólnej efektywności sprzedaży, ale też na pozytywny odbiór przez Klienta docelowego i budowę pozytywnej opinii na temat marki.
Podobne artykuły
Today's pick
DevOps Engineer: Kluczowa rola w przyspieszaniu dostarczania rozwiązań IT
W świecie IT DevOps Engineer jest uważany za prawdziwego renesansowego człowieka. Ten specjalista musi posiadać solidne zaplecze technologiczne, znać języki…
Jak zarządzać projektami IT? Wybrane metodyki
Zarządzanie projektami IT obejmuje szereg działań mających na celu skuteczne planowanie, organizowanie i kontrolowanie projektów w branży informatycznej. Istnieje wiele…
Bill Gates – czym zajmuje się teraz legenda branży IT?
Bill Gates, jeden z najsłynniejszych ludzi naszych czasów. Geniusz komputerowy, milioner, osobowość, filantrop. Dla wielu osób rewolucja informatyczna ma dwóch…
Co to jest software house?
Jeśli poszukujemy specjalisty, który stworzy dla nas zaawansowany system, bądź aplikację mobilną, to powinniśmy zgłosić się do software house’u. W…
Dlaczego wybieranie przez największe firmy systemów CMMS jest dowodem na ich skuteczność i użyteczność?
Każda firma zorientowana na rozwój i utrzymanie swojej przewagi konkurencyjnej na rynku musi prędzej czy później skorzystać z nowoczesnego wsparcia…
Gdzie najtańszy abonament bez telefonu?
Korzystanie z usług telefonicznych w ramach abonamentu jest nie tylko wygodne, ale również opłacalne. Na co zatem zwrócić uwagę przy…
Mobilne kasy fiskalne – kiedy warto zainwestować w taki sprzęt?
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi sprzedaż towarów bądź usług osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej i osiąga z realizacji takiego biznesu obroty…
Kiedy dojdzie mój przelew? Sesje przychodzące w polskich bankach
Wykonanie przelewu nie oznacza jego natychmiastowego dotarcia do odbiorcy. Sprawdź, jak długo trzeba oczekiwać na realizację przelewu. Spis treściSesje rozrachunkowe…
Czym jest wash trading na giełdach kryptowalutowych i jak go rozpoznać?
Kryptowaluty dostępne są dla użytkowników stosunkowo krótki czas, a zasady ich obrotu często nie są wystarczająco uregulowane. Właśnie przez to…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…