Telemarketing w tradycyjnym wydaniu to dość nielubiana przez przedsiębiorców forma marketingu. Przyczyn tego stanu rzeczy jest co najmniej kilka. Z pewnością należą do nich niska liczba kontaktów i niewielkie zainteresowanie ze strony odbiorcy tą podstawową i formą reklamy telefonicznej.
Spis treści
Dlaczego Call Center, czyli oprogramowanie wchodzi do gry!
Oprogramowanie do Call Center pozwala przenieść telemarketing na zupełnie inny obszar działań. Dzięki temu jego skuteczność znacznie wzrasta, zwiększa się ilość kontaktów handlowych, a nudna skądinąd rozmowa, zmienia się w efektywną konwersację z Klientem. Aby tak się stało, konieczne jest posiadanie odpowiedniego oprogramowania.
Jakie cechy powinno ono posiadać? Przede wszystkim powinno łączyć w sobie zalety rozwiązań, które dotychczas – w formie dość przestarzałej – były stosowane przez telemarketerów. Dostęp do baz danych, możliwość przeprowadzenia kreatywnej rozmowy i szeroka baza komunikatów głosowych to podstawa takiego systemu.
Właściwości oprogramowania Call Center i jego największe zalety
Oprogramowanie Call Center może mieć dowolną strukturę, dostosowaną do trybu pracy narzędzia.
1. Moduł Call Center
Tryb Call Center (telemarketing) – to wariant profesjonalnej platformy Call Center, którego wprowadzenie przełoży się na zwiększenie zasięgu kampanii, wzrost dodzwanialności do potencjalnych Klientów i generowanie profesjonalnych raportów zbiorczych. Co więcej, wdrożenie tego narzędzia znacznie podwyższy umiejętności konsultantów w zakresie realizowanych usług i ułatwi kompleksowe zarządzanie zespołem.
2. Moduł BOK
W trybie BOK oprogramowanie Call Center skokowo podniesie jakość obsługi Klienta i znacząco poprawi efektywność zespołu Biura Obsługi. Wdrożenie tego systemu przełoży się ponadto na skrócenie czasu realizacji zgłoszeń i możliwość kompleksowego analizowania przedstawionych danych za pomocą raportów zbiorczych. Dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu Call Center, możliwe będzie też zoptymalizowanie pracy całego zespołu i podniesienie jakości jego funkcjonowania w kontekście realizowanych zadań.
Niezależnie od wybranego wariantu, przedstawione narzędzie charakteryzuje się przejrzystym i domyślnym interfejsem, oraz płynną pracą.
Trudno wyobrazić sobie nowoczesny telemarketing bez rozbudowanego oprogramowania Call Center. Nowy standard wprowadzony do systemu obsługi Klienta, pozwoli nie tylko na zwiększenie zysków i ogólnej efektywności sprzedaży, ale też na pozytywny odbiór przez Klienta docelowego i budowę pozytywnej opinii na temat marki.
Podobne artykuły
Today's pick
Biuro coworkingowe – jak szukać odpowiedniego?
Wynajem określonej przestrzeni służącej do pracy od kilku lat cieszy się ciągle rosnącą popularnością. Możliwość wykonywania obowiązków służbowych w obecności…
Najważniejsze zalety outsourcingu informatycznego
O usługach informatycznych mówi się w dwóch kontekstach: mając na myśli albo bieżące utrzymanie sprawności oprogramowania, sieci i sprzętu, albo…
Dostawa wody do biura – bezpłatnie na terenie Polski
Woda mineralna jest bardzo korzystna dla zdrowia. Wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie. Minerały, które znajdują się w wodzie dodają energii…
Jak archiwizacja dokumentów może pomóc Twojej firmie
Wiele firm archiwizację akt traktuje bardzo po macoszemu i wykonuje ją mocno niedbale. Prawda jest jednak taka, że dobra archiwizacja…
Ścieżka zakupowa klienta w kampanii SMS — jak wygląda?
Klienci są dzisiaj bardzo wymagający. Oprócz produktów dopasowanych do ich potrzeb oczekują oni pozytywnych doświadczeń z marką w całym procesie…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…
Wystawianie faktur z magazynem
Wystawienie faktury to obowiązek przedsiębiorcy. Jeśli jednak nie do końca znasz się na księgowości lub chcesz ułatwić pracę sobie i…
Jakie problemy rozwiązuje faktoring?
Jeszcze kilkanaście lat temu z faktoringu korzystały wyłącznie duże podmioty gospodarcze. Dziś to rozwiązanie jest dostępne również dla małych firm…
Skuteczne finansowanie startupu technologicznego – warto trzymać rękę na pulsie
Każdy, kto stawia pierwsze kroki w biznesie, wie jak ważną sprawą jest utrzymanie płynności finansowej. Od tego będzie zależeć wizerunek…
Waloryzacja umów wykonawczych. Poznaj przyczyny i możliwe rozwiązania
Ostatnie lata pokazały nam, że rynek surowców i usług to w praktyce żywy organizm. Niepokoje na rynkach światowych wywołały istny…