Sam zakup telefonu wiąże się już z koniecznością poniesienia niemałego wydatku. Jeżeli mielibyśmy doliczyć do tego ubezpieczenie, to może się okazać, że musimy przeznaczyć niemałą sumę pieniędzy na możliwość posiadania nowego smartfona. Ale czy dodatkowa ochrona to rzeczywiście potrzebny wydatek? Czy ubezpieczenie ekranu telefonu wchodzące w zakres usługi jest nam potrzebne?
Spis treści
W jaki sposób możemy uszkodzić ekran?
O uszkodzenie ekranu naprawdę nie jest trudno. To jeden z elementów telefonu, który szczególnie bywa dla nas problematyczny. Wystarczy, że smartfon wysunie nam się z ręki bądź kieszeni, a my nie zdążymy go złapać. Podobnie ma się to w przypadku przypadkowego zalania. Czasami ekran zostaje uszkodzony nie z naszej winy, natomiast użytkowanie telefonu przestaje być w takiej sytuacji komfortowe. Jak widać, warto jednak rozważyć ubezpieczenie telefonu, a już zwłaszcza jeżeli decydujemy się na nowoczesne urządzenie, które wcale nie jest tanie.
Czy ubezpieczenie ekranu telefonu to duży wydatek?
Są osoby, które twierdzą, że ubezpieczenie wyświetlacza jest zbyt kosztowne. Nie ma co się temu dziwić, skoro zawsze jest to dodatkowy wydatek, który ponosimy pomimo zakupu samego urządzenia. Warto jednak zastanowić się, w jakich przypadkach taka ochrona może być dla nas korzystna. Biorąc pod uwagę czas, jaki musimy poświęcić na znalezienie serwisu, przekazanie do niego smartfona (często osobiście) i poniesienie jeszcze kosztów naprawy, okazuje się, że znacznie lepszym rozwiązaniem będzie opłacenie dodatkowej ochrony już na samym początku.
Jeżeli weźmiemy pod uwagę powyższe czynniki, okaże się, że koszt usługi wcale nie jest taki wysoki. Pamiętajmy też o tym, że jeżeli nie wybierzemy najnowszego modelu, to cena będzie nieco niższa. Dlatego warto przyjrzeć się bliżej szczegółowemu cennikowi. Co wchodzi w zakres ubezpieczenia telefonu?
Czy warto inwestować w ubezpieczenie ekranu telefonu?
W zakres ubezpieczenia telefonu najczęściej wchodzi również ubezpieczenie wyświetlacza. Czy jest to usługa, w którą warto zainwestować? Na to pytanie każdy powinien odpowiedzieć samodzielnie. Warto jednak pamiętać o tym, że nawet jeżeli często wymieniamy urządzenia na nowe, to wciąż możemy czuć się lepiej, wiedząc, że w razie czego znalezienie serwisu nie będzie na naszej głowie. Ponadto niekoniecznie musimy wykupić ochronę na dwa lata. Równie dobrze możemy wybrać umowę na dwanaście miesięcy.
Przed podpisaniem dokumentów powinniśmy jednak sprawdzić dokładne warunki ochrony. Upewnijmy się, czy rzeczywiście ubezpieczenie wyświetlacza (czy całego sprzętu) obejmuje te sytuacje, które zdarzają się najczęściej. Zwróćmy uwagę, czy w zakres wchodzi także kradzież smartfona, czy też została ona wyłączona. To bardzo ważne, ponieważ wielu użytkowników myśli, że tego rodzaju umowy obejmują dosłownie wszystkie uszkodzenia mechaniczne czy przykre zdarzenia. Jeżeli by tak było, to cena takiej usługi mogłaby okazać się nawet nieopłacalna. Dlatego zostały opracowane rozwiązania co do ubezpieczenia telefonu, które będą komfortowe dla obu stron, jednak wiążą się one z pewnymi kompromisami.
*Nie wszystkie przypadkowe uszkodzenia są objęte ubezpieczeniem. Zakres ubezpieczenia jest zawarty jest w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia Samsung Care+, a wyłączenia ochrony ubezpieczeniowej opisano w ich sekcji 6.
Sprawdź informacje dotyczące pośrednika ubezpieczeniowego: https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/pl/regulaminy/Informacje_dotyczace_posrednika_ubezpieczeniowego.pdf
Sprawdź informacje o produkcie ubezpieczeniowym: https://images.samsung.com/is/content/samsung/assets/pl/regulaminy/Informacje_o_produkcie_ubezpieczeniowym.pdf
Niniejsza informacja ma charakter marketingowy.
Podobne artykuły
Today's pick
Allegro czy własny sklep internetowy? Co wybrać?
Wybór platformy do sprzedaży online to jedno z kluczowych wyzwań, przed którymi stają przedsiębiorcy e-commerce. Z jednej strony mamy Allegro…
Jak sztuczna inteligencja zmienia biznes – przykład działań Comarch w polskich firmach
Sztuczna inteligencja (AI) odgrywa coraz większą rolę w transformacji cyfrowej firm na całym świecie. Polscy przedsiębiorcy również zaczynają dostrzegać jej…
Program lojalnościowy InPost w aplikacji mobilnej – zbieraj InCoiny i odbieraj nagrody!
Program lojalnościowy InPost to innowacyjne podejście do nagradzania klientów. Zbieraj punkty InCoin w prosty sposób i ciesz się bogatym katalogiem…
Jak zoptymalizować platformę zakupową B2C dla lepszej wydajności sprzedaży – wskazówki i dobre praktyki
Właściwie zoptymalizowana platforma e-commerce B2C poprawia doświadczenia użytkowników i bezpośrednio wpływa na wyniki sprzedaży. Wydaje się to oczywiste, jednak w…
5 powodów, dla których Twoja firma powinna zautomatyzować proces tworzenia ofert
Automatyzacja procesu tworzenia ofert to kluczowy element nowoczesnego biznesu, który bezpośrednio wpływa na efektywność i konkurencyjność firmy. Dzięki temu działy…
Pożyczki dla firm – jak wybrać najlepsze finansowanie dla Twojego biznesu?
Przedsiębiorcy często stają przed koniecznością pozyskania dodatkowego źródła finansowania, aby zrealizować plany rozwoju firmy, pokryć bieżące koszty lub zainwestować w…
Zastosowanie sztucznej inteligencji w biznesie: przegląd branż, które korzystają z AI
Jeszcze kilka lat temu sztuczna inteligencja (AI) kojarzyła się głównie z filmami science fiction i eksperymentalnymi projektami naukowymi. Dziś jest…
Kredyt czy pożyczka – co jest bardziej opłacalne?
Decyzja o zaciągnięciu dodatkowych środków finansowych często wiąże się z koniecznością wyboru kredytu albo pożyczki. Oba te produkty finansowe mają…
Jak skutecznie odzyskać VAT z zagranicy? Sprawdź, czy to się opłaca!
Odzyskiwanie VAT z zagranicy może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednią wiedzą można znacznie ułatwić ten proces. Wiele firm i…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…