Każda firma stara się wdrożyć jak najskuteczniejsze rozwiązania, które mają na celu poprawę jakości obsługi klienta. Na nic jednak nawet najnowocześniejsze programy, szkolenia i skrypty, jeśli zawiedzie poziom komunikacji z nim. Chodzi przede wszystkim o kontakt zdalny, który w dzisiejszych czasach stał się bardzo popularny. Jak w łatwy sposób poprawić zdalną obsługę klienta?
Spis treści
Nie ilość, a jakość – to podstawa do poprawy wydajności!
Systematyczne szkolenia pracowników w zakresie obsługi nowych programów i systemów wdrożonych w firmie to najważniejszy krok do tego, by sprawnie wykonywali swoje obowiązki. Jednak nawet najbardziej sumienne podejście w tej kwestii nie zda się na nic, jeśli zawiedzie komunikacja z klientem. Z pewnością znasz to z własnego doświadczenia: długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, kilka nieodebranych połączeń pod rząd, a także brak reakcji ze strony firmy na Twoje nieskuteczne próby kontaktu – to najczęstsze problemy, z jakimi przychodzi spotkać się klientom, którzy próbują skontaktować się z infolinią. Jakie emocje i odczucia wzbudzają u Ciebie takie sytuacje? Z pewnością jest to co najmniej zniecierpliwienie i rozczarowanie, a z reguły także zdenerwowanie.
Dokładnie tak samo czują się klienci, którzy próbują skontaktować się z Twoją firmą. Nie chcesz na to pozwolić? Wystarczy, że wdrożysz nowoczesny system, który sprawi, że żaden klient próbujący skontaktować się z firmą nie pozostanie bez odpowiedzi. To Wirtualna Centrala Telefoniczna od Systell.
Wirtualna centrala Systell – sprawdź, jak pomoże Ci w codziennej pracy
Wirtualna centrala Systell (pełne informacje znajdziesz tutaj: https://systell.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/) to nowoczesna platforma dedykowana firmom i działom call center, która ułatwi zdalną obsługę klienta na wszystkich polach. Umożliwi sprawną komunikację z klientem z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.
Jakie korzyści odniosą klienci dzwoniący do Twojej firmy? To przede wszystkim:
- klarowny czas oczekiwania na kontakt z konsultantem – dzięki kolejkowaniu połączeń. System sprawdza, ile osób oczekuje na połączenie i komunikuje dzwoniącym o szacowanym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dzięki temu klient może od razu zdecydować, czy oczekuje na połączenie, czy zadzwoni później;
- podtrzymanie kontaktu z klientem – sytuacja, w której klienci są łączeni z różnymi konsultantami i za każdym razem muszą od nowa nakreślać swój problem, bywa co najmniej irytująca. Jednak dzięki wirtualnej centrali telefonicznej Systell klient jest identyfikowany i połączenie jest automatycznie przekierowywane do odpowiedniego konsultanta;
- banalne zarządzanie kontaktami – na jeden numer wewnętrzny może być zalogowanych kilka urządzeń;
- zbieranie zapytań – i przekierowywanie ich z LiveChatu na tickety na podstawie danych pozostawionych w formularzu;
- kilka kanałów komunikacji w jednym miejscu – wirtualna centrala telefoniczna zastępuje telefon, pocztę głosową, faks, czat, e-mail, a także programy do video- i telekonferencji.
Dodatkowo system jest osadzony w chmurze, co umożliwia korzystanie z niego z dowolnego urządzenia, w dowolnym czasie i miejscu! Zamów bezpłatną wersję testową i przekonaj się, jak wiele może zmienić się w Twojej firmie!
Podobne artykuły
Jak skutecznie zarządzać relacjami z klientem dzięki systemowi CRM GoNet?
Każda firma potrzebuje klientów, ponieważ to właśnie oni decydują o rentowności przedsiębiorstwa. Świadomość regularnego zysku pozwala planować kolejne działania biznesowe….
Leasingowanie samochodu – korzyści i możliwości
Marzysz o nowym samochodzie marki SEAT lub CUPRA, ale nie jesteś pewien, jak go sfinansować? Leasingowanie samochodu to elastyczne rozwiązanie,…
Innowacyjne podejście do finansowania samochodów Volkswagen
Czy marzysz o posiadaniu nowego samochodu marki Volkswagen? Dzięki innowacyjnemu podejściu finansowemu jakim jest EasyDrive, spełnienie Twoich motoryzacyjnych marzeń staje…
Kluczowe cechy Magento B2B dla przedsiębiorstw
Magento B2B jest platformą e-commerce stworzoną specjalnie dla firm, które zajmują się handlem typu Business-to-Business (B2B). Dzięki zaawansowanym funkcjom, Magento…
Kto powinien zainwestować w urządzenia do nacinania kartonu?
Nacinanie kartonu to powszechna czynność w wielu przedsiębiorstwach, które zajmują się pakowaniem, wysyłką i magazynowaniem produktów. Tradycyjne metody ręcznego nacinania…
Gdzie najtańszy abonament bez telefonu?
Korzystanie z usług telefonicznych w ramach abonamentu jest nie tylko wygodne, ale również opłacalne. Na co zatem zwrócić uwagę przy…
Mobilne kasy fiskalne – kiedy warto zainwestować w taki sprzęt?
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi sprzedaż towarów bądź usług osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej i osiąga z realizacji takiego biznesu obroty…
Kiedy dojdzie mój przelew? Sesje przychodzące w polskich bankach
Wykonanie przelewu nie oznacza jego natychmiastowego dotarcia do odbiorcy. Sprawdź, jak długo trzeba oczekiwać na realizację przelewu. Spis treściSesje rozrachunkowe…
Czym jest wash trading na giełdach kryptowalutowych i jak go rozpoznać?
Kryptowaluty dostępne są dla użytkowników stosunkowo krótki czas, a zasady ich obrotu często nie są wystarczająco uregulowane. Właśnie przez to…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…