Popularne

Artykuł

Biznes

Wirtualna centrala telefoniczna – prosty sposób na poprawę komunikacji z klientem

Wirtualna centrala telefoniczna – prosty sposób na poprawę komunikacji z klientem

Każda firma stara się wdrożyć jak najskuteczniejsze rozwiązania, które mają na celu poprawę jakości obsługi klienta. Na nic jednak nawet najnowocześniejsze programy, szkolenia i skrypty, jeśli zawiedzie poziom komunikacji z nim. Chodzi przede wszystkim o kontakt zdalny, który w dzisiejszych czasach stał się bardzo popularny. Jak w łatwy sposób poprawić zdalną obsługę klienta?

Nie ilość, a jakość – to podstawa do poprawy wydajności!

Systematyczne szkolenia pracowników w zakresie obsługi nowych programów i systemów wdrożonych w firmie to najważniejszy krok do tego, by sprawnie wykonywali swoje obowiązki. Jednak nawet najbardziej sumienne podejście w tej kwestii nie zda się na nic, jeśli zawiedzie komunikacja z klientem. Z pewnością znasz to z własnego doświadczenia: długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, kilka nieodebranych połączeń pod rząd, a także brak reakcji ze strony firmy na Twoje nieskuteczne próby kontaktu – to najczęstsze problemy, z jakimi przychodzi spotkać się klientom, którzy próbują skontaktować się z infolinią. Jakie emocje i odczucia wzbudzają u Ciebie takie sytuacje? Z pewnością jest to co najmniej zniecierpliwienie i rozczarowanie, a z reguły także zdenerwowanie.

Dokładnie tak samo czują się klienci, którzy próbują skontaktować się z Twoją firmą. Nie chcesz na to pozwolić? Wystarczy, że wdrożysz nowoczesny system, który sprawi, że żaden klient próbujący skontaktować się z firmą nie pozostanie bez odpowiedzi. To Wirtualna Centrala Telefoniczna od Systell.

Wirtualna centrala Systell – sprawdź, jak pomoże Ci w codziennej pracy

Wirtualna centrala Systell (pełne informacje znajdziesz tutaj: https://systell.pl/wirtualna-centrala-telefoniczna/) to nowoczesna platforma dedykowana firmom i działom call center, która ułatwi zdalną obsługę klienta na wszystkich polach. Umożliwi sprawną komunikację z klientem z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie.

Jakie korzyści odniosą klienci dzwoniący do Twojej firmy? To przede wszystkim:

  • klarowny czas oczekiwania na kontakt z konsultantem – dzięki kolejkowaniu połączeń. System sprawdza, ile osób oczekuje na połączenie i komunikuje dzwoniącym o szacowanym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem. Dzięki temu klient może od razu zdecydować, czy oczekuje na połączenie, czy zadzwoni później;
  • podtrzymanie kontaktu z klientem – sytuacja, w której klienci są łączeni z różnymi konsultantami i za każdym razem muszą od nowa nakreślać swój problem, bywa co najmniej irytująca. Jednak dzięki wirtualnej centrali telefonicznej Systell klient jest identyfikowany i połączenie jest automatycznie przekierowywane do odpowiedniego konsultanta;
  • banalne zarządzanie kontaktami – na jeden numer wewnętrzny może być zalogowanych kilka urządzeń;
  • zbieranie zapytań – i przekierowywanie ich z LiveChatu na tickety na podstawie danych pozostawionych w formularzu;
  • kilka kanałów komunikacji w jednym miejscu – wirtualna centrala telefoniczna zastępuje telefon, pocztę głosową, faks, czat, e-mail, a także programy do video- i telekonferencji.

Dodatkowo system jest osadzony w chmurze, co umożliwia korzystanie z niego z dowolnego urządzenia, w dowolnym czasie i miejscu! Zamów bezpłatną wersję testową i przekonaj się, jak wiele może zmienić się w Twojej firmie!

Podobne artykuły

Dodaj komentarz

Wymagane pola są zaznaczone *