Jeśli jesteś nowy w marketingu w wyszukiwarkach i/lub korzystasz z reklam Pay-Per-Click, możesz nie być zaznajomiony z Google Content Search Network, znaną również jako Google Display Network. Sieć Wyszukiwania Treści Google pozwala na poszerzenie zasięgu i uzyskanie reklamy przed nowymi odbiorcami z ukierunkowanymi reklamami lokalizacyjnymi. Tutaj omawiamy, czym one są i jak korzystać z Google Ads Content Campaigns w ramach strategii marketingu w wyszukiwarkach (SEM).
Spis treści
Czym jest sieć treści Google?
Według Wordstream, sieć treści Google jest siecią witryn, które dostarczają treści (tekst, filmy wideo, audio, itp.) i pozwalają reklamodawcom wyświetlać reklamy. Płacisz za umieszczenie na tych stronach, na podstawie kosztu za kliknięcie (CPC) lub kosztu za wyświetlenie (CPM). Treść i kampanie Display działają w bardzo podobny sposób, gdzie można umieścić reklamy ukierunkowane wokół odpowiednich treści i informacji w różnych witrynach internetowych wszystkich w sieci partnerów Google. Główną różnicą między tym a tradycyjnymi reklamami graficznymi jest to, że można również używać słów kluczowych, tak jak to się robi w kampaniach wyszukiwania. Google przeszukuje odpowiednich treści, które pasują do konkretnej listy docelowych słów kluczowych. Istnieją oczywiście plusy i minusy kampanii treści, tak jak wszystko inne.
Zalety
Największą zaletą do korzystania z kampanii treści jest to, że masz niesamowitą okazję, aby dotrzeć do nowych klientów. Nie tylko ci klienci mają tendencję do bycia bardziej w fazie gromadzenia informacji, więc można dotrzeć do nich. Ci ludzie mogą nawet nie być jeszcze świadomi tego, co oferujesz, więc możliwość kierowania ich na wczesnym etapie może dać Ci przewagę nad konkurencją. Ponadto, jeśli wziąć czas, aby dobrze dostroić swoje kampanie treści, można przynieść wiele odwiedzających i konwersji do witryny po niższych kosztach niż tradycyjne metody wyświetlania. Ponadto, jesteś w stanie korzystać z ukierunkowanych słów kluczowych, które pozwalają na umieszczenie reklam na stronie, aby były jeszcze bardziej skuteczne.
Wady
Wady mogą przeważyć nad zaletami, jeśli nie poświęcasz czasu na optymalizację treści kampanii. Ponieważ Display i Content działają w podobny sposób, jedną z wad sieci treści jest duża liczba kliknięć i wyświetleń, które reklama może otrzymać. Ponieważ użytkownicy po prostu przeglądają pewne strony, wielkość wyświetleń będzie większa i najprawdopodobniej otrzymasz większą liczbę kliknięć, które nie zostaną przekierowane. Może to zwiększyć wydatki, zmniejszyć liczbę kliknięć i wpłynąć na wynik końcowy. Również dlatego, że Google jest wyborem tych miejsc dla Ciebie, nie zawsze mogą one wybrać najlepsze miejsca dla Twojej firmy.
W celu walki, aby utrzymać oferty na niskim poziomie i wykluczyć niższe wyniki lokowania. Poprzez ukierunkowanie bardzo konkretnych miejsc lub blokowanie miejsc, które nie przynoszą poprawy jakości ruchu, będziesz w stanie wydać swoje pieniądze bardziej efektywnie. Przy włączeniu słów kluczowych, może to pomóc Ci być o wiele bardziej skutecznym niż tradycyjne reklamy graficzne. Kiedy reklama trafia do sieci treści Google, należy pamiętać o wszystkich tych rzeczach i dostosować swoją strategię.
Włączenie kampanii treści do ogólnej strategii SEM jest nadal dobrym pomysłem. Jeśli jesteś zainteresowany testowaniem kampanii treści lub po prostu szukasz więcej informacji, sprawdź Google Getting Started Blog. Posiadają oni porady i najlepsze praktyki, abyś mógł zacząć od właściwej drogi.
Podobne artykuły
Today's pick
DevOps Engineer: Kluczowa rola w przyspieszaniu dostarczania rozwiązań IT
W świecie IT DevOps Engineer jest uważany za prawdziwego renesansowego człowieka. Ten specjalista musi posiadać solidne zaplecze technologiczne, znać języki…
Jak zarządzać projektami IT? Wybrane metodyki
Zarządzanie projektami IT obejmuje szereg działań mających na celu skuteczne planowanie, organizowanie i kontrolowanie projektów w branży informatycznej. Istnieje wiele…
Bill Gates – czym zajmuje się teraz legenda branży IT?
Bill Gates, jeden z najsłynniejszych ludzi naszych czasów. Geniusz komputerowy, milioner, osobowość, filantrop. Dla wielu osób rewolucja informatyczna ma dwóch…
Co to jest software house?
Jeśli poszukujemy specjalisty, który stworzy dla nas zaawansowany system, bądź aplikację mobilną, to powinniśmy zgłosić się do software house’u. W…
Dlaczego wybieranie przez największe firmy systemów CMMS jest dowodem na ich skuteczność i użyteczność?
Każda firma zorientowana na rozwój i utrzymanie swojej przewagi konkurencyjnej na rynku musi prędzej czy później skorzystać z nowoczesnego wsparcia…
Gdzie najtańszy abonament bez telefonu?
Korzystanie z usług telefonicznych w ramach abonamentu jest nie tylko wygodne, ale również opłacalne. Na co zatem zwrócić uwagę przy…
Mobilne kasy fiskalne – kiedy warto zainwestować w taki sprzęt?
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi sprzedaż towarów bądź usług osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej i osiąga z realizacji takiego biznesu obroty…
Kiedy dojdzie mój przelew? Sesje przychodzące w polskich bankach
Wykonanie przelewu nie oznacza jego natychmiastowego dotarcia do odbiorcy. Sprawdź, jak długo trzeba oczekiwać na realizację przelewu. Spis treściSesje rozrachunkowe…
Czym jest wash trading na giełdach kryptowalutowych i jak go rozpoznać?
Kryptowaluty dostępne są dla użytkowników stosunkowo krótki czas, a zasady ich obrotu często nie są wystarczająco uregulowane. Właśnie przez to…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…
Najnowsze komentarze