Jeśli jesteś nowy w marketingu w wyszukiwarkach i/lub korzystasz z reklam Pay-Per-Click, możesz nie być zaznajomiony z Google Content Search Network, znaną również jako Google Display Network. Sieć Wyszukiwania Treści Google pozwala na poszerzenie zasięgu i uzyskanie reklamy przed nowymi odbiorcami z ukierunkowanymi reklamami lokalizacyjnymi. Tutaj omawiamy, czym one są i jak korzystać z Google Ads Content Campaigns w ramach strategii marketingu w wyszukiwarkach (SEM).
Spis treści
Czym jest sieć treści Google?
Według Wordstream, sieć treści Google jest siecią witryn, które dostarczają treści (tekst, filmy wideo, audio, itp.) i pozwalają reklamodawcom wyświetlać reklamy. Płacisz za umieszczenie na tych stronach, na podstawie kosztu za kliknięcie (CPC) lub kosztu za wyświetlenie (CPM). Treść i kampanie Display działają w bardzo podobny sposób, gdzie można umieścić reklamy ukierunkowane wokół odpowiednich treści i informacji w różnych witrynach internetowych wszystkich w sieci partnerów Google. Główną różnicą między tym a tradycyjnymi reklamami graficznymi jest to, że można również używać słów kluczowych, tak jak to się robi w kampaniach wyszukiwania. Google przeszukuje odpowiednich treści, które pasują do konkretnej listy docelowych słów kluczowych. Istnieją oczywiście plusy i minusy kampanii treści, tak jak wszystko inne.
Zalety
Największą zaletą do korzystania z kampanii treści jest to, że masz niesamowitą okazję, aby dotrzeć do nowych klientów. Nie tylko ci klienci mają tendencję do bycia bardziej w fazie gromadzenia informacji, więc można dotrzeć do nich. Ci ludzie mogą nawet nie być jeszcze świadomi tego, co oferujesz, więc możliwość kierowania ich na wczesnym etapie może dać Ci przewagę nad konkurencją. Ponadto, jeśli wziąć czas, aby dobrze dostroić swoje kampanie treści, można przynieść wiele odwiedzających i konwersji do witryny po niższych kosztach niż tradycyjne metody wyświetlania. Ponadto, jesteś w stanie korzystać z ukierunkowanych słów kluczowych, które pozwalają na umieszczenie reklam na stronie, aby były jeszcze bardziej skuteczne.
Wady
Wady mogą przeważyć nad zaletami, jeśli nie poświęcasz czasu na optymalizację treści kampanii. Ponieważ Display i Content działają w podobny sposób, jedną z wad sieci treści jest duża liczba kliknięć i wyświetleń, które reklama może otrzymać. Ponieważ użytkownicy po prostu przeglądają pewne strony, wielkość wyświetleń będzie większa i najprawdopodobniej otrzymasz większą liczbę kliknięć, które nie zostaną przekierowane. Może to zwiększyć wydatki, zmniejszyć liczbę kliknięć i wpłynąć na wynik końcowy. Również dlatego, że Google jest wyborem tych miejsc dla Ciebie, nie zawsze mogą one wybrać najlepsze miejsca dla Twojej firmy.
W celu walki, aby utrzymać oferty na niskim poziomie i wykluczyć niższe wyniki lokowania. Poprzez ukierunkowanie bardzo konkretnych miejsc lub blokowanie miejsc, które nie przynoszą poprawy jakości ruchu, będziesz w stanie wydać swoje pieniądze bardziej efektywnie. Przy włączeniu słów kluczowych, może to pomóc Ci być o wiele bardziej skutecznym niż tradycyjne reklamy graficzne. Kiedy reklama trafia do sieci treści Google, należy pamiętać o wszystkich tych rzeczach i dostosować swoją strategię.
Włączenie kampanii treści do ogólnej strategii SEM jest nadal dobrym pomysłem. Jeśli jesteś zainteresowany testowaniem kampanii treści lub po prostu szukasz więcej informacji, sprawdź Google Getting Started Blog. Posiadają oni porady i najlepsze praktyki, abyś mógł zacząć od właściwej drogi.
Podobne artykuły
Today's pick
Biuro coworkingowe – jak szukać odpowiedniego?
Wynajem określonej przestrzeni służącej do pracy od kilku lat cieszy się ciągle rosnącą popularnością. Możliwość wykonywania obowiązków służbowych w obecności…
Najważniejsze zalety outsourcingu informatycznego
O usługach informatycznych mówi się w dwóch kontekstach: mając na myśli albo bieżące utrzymanie sprawności oprogramowania, sieci i sprzętu, albo…
Dostawa wody do biura – bezpłatnie na terenie Polski
Woda mineralna jest bardzo korzystna dla zdrowia. Wpływa pozytywnie na nasze samopoczucie. Minerały, które znajdują się w wodzie dodają energii…
Jak archiwizacja dokumentów może pomóc Twojej firmie
Wiele firm archiwizację akt traktuje bardzo po macoszemu i wykonuje ją mocno niedbale. Prawda jest jednak taka, że dobra archiwizacja…
Ścieżka zakupowa klienta w kampanii SMS — jak wygląda?
Klienci są dzisiaj bardzo wymagający. Oprócz produktów dopasowanych do ich potrzeb oczekują oni pozytywnych doświadczeń z marką w całym procesie…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…
Wystawianie faktur z magazynem
Wystawienie faktury to obowiązek przedsiębiorcy. Jeśli jednak nie do końca znasz się na księgowości lub chcesz ułatwić pracę sobie i…
Jakie problemy rozwiązuje faktoring?
Jeszcze kilkanaście lat temu z faktoringu korzystały wyłącznie duże podmioty gospodarcze. Dziś to rozwiązanie jest dostępne również dla małych firm…
Skuteczne finansowanie startupu technologicznego – warto trzymać rękę na pulsie
Każdy, kto stawia pierwsze kroki w biznesie, wie jak ważną sprawą jest utrzymanie płynności finansowej. Od tego będzie zależeć wizerunek…
Waloryzacja umów wykonawczych. Poznaj przyczyny i możliwe rozwiązania
Ostatnie lata pokazały nam, że rynek surowców i usług to w praktyce żywy organizm. Niepokoje na rynkach światowych wywołały istny…
Najnowsze komentarze