Jeśli jesteś nowy w marketingu w wyszukiwarkach i/lub korzystasz z reklam Pay-Per-Click, możesz nie być zaznajomiony z Google Content Search Network, znaną również jako Google Display Network. Sieć Wyszukiwania Treści Google pozwala na poszerzenie zasięgu i uzyskanie reklamy przed nowymi odbiorcami z ukierunkowanymi reklamami lokalizacyjnymi. Tutaj omawiamy, czym one są i jak korzystać z Google Ads Content Campaigns w ramach strategii marketingu w wyszukiwarkach (SEM).
Spis treści
Czym jest sieć treści Google?
Według Wordstream, sieć treści Google jest siecią witryn, które dostarczają treści (tekst, filmy wideo, audio, itp.) i pozwalają reklamodawcom wyświetlać reklamy. Płacisz za umieszczenie na tych stronach, na podstawie kosztu za kliknięcie (CPC) lub kosztu za wyświetlenie (CPM). Treść i kampanie Display działają w bardzo podobny sposób, gdzie można umieścić reklamy ukierunkowane wokół odpowiednich treści i informacji w różnych witrynach internetowych wszystkich w sieci partnerów Google. Główną różnicą między tym a tradycyjnymi reklamami graficznymi jest to, że można również używać słów kluczowych, tak jak to się robi w kampaniach wyszukiwania. Google przeszukuje odpowiednich treści, które pasują do konkretnej listy docelowych słów kluczowych. Istnieją oczywiście plusy i minusy kampanii treści, tak jak wszystko inne.
Zalety
Największą zaletą do korzystania z kampanii treści jest to, że masz niesamowitą okazję, aby dotrzeć do nowych klientów. Nie tylko ci klienci mają tendencję do bycia bardziej w fazie gromadzenia informacji, więc można dotrzeć do nich. Ci ludzie mogą nawet nie być jeszcze świadomi tego, co oferujesz, więc możliwość kierowania ich na wczesnym etapie może dać Ci przewagę nad konkurencją. Ponadto, jeśli wziąć czas, aby dobrze dostroić swoje kampanie treści, można przynieść wiele odwiedzających i konwersji do witryny po niższych kosztach niż tradycyjne metody wyświetlania. Ponadto, jesteś w stanie korzystać z ukierunkowanych słów kluczowych, które pozwalają na umieszczenie reklam na stronie, aby były jeszcze bardziej skuteczne.
Wady
Wady mogą przeważyć nad zaletami, jeśli nie poświęcasz czasu na optymalizację treści kampanii. Ponieważ Display i Content działają w podobny sposób, jedną z wad sieci treści jest duża liczba kliknięć i wyświetleń, które reklama może otrzymać. Ponieważ użytkownicy po prostu przeglądają pewne strony, wielkość wyświetleń będzie większa i najprawdopodobniej otrzymasz większą liczbę kliknięć, które nie zostaną przekierowane. Może to zwiększyć wydatki, zmniejszyć liczbę kliknięć i wpłynąć na wynik końcowy. Również dlatego, że Google jest wyborem tych miejsc dla Ciebie, nie zawsze mogą one wybrać najlepsze miejsca dla Twojej firmy.
W celu walki, aby utrzymać oferty na niskim poziomie i wykluczyć niższe wyniki lokowania. Poprzez ukierunkowanie bardzo konkretnych miejsc lub blokowanie miejsc, które nie przynoszą poprawy jakości ruchu, będziesz w stanie wydać swoje pieniądze bardziej efektywnie. Przy włączeniu słów kluczowych, może to pomóc Ci być o wiele bardziej skutecznym niż tradycyjne reklamy graficzne. Kiedy reklama trafia do sieci treści Google, należy pamiętać o wszystkich tych rzeczach i dostosować swoją strategię.
Włączenie kampanii treści do ogólnej strategii SEM jest nadal dobrym pomysłem. Jeśli jesteś zainteresowany testowaniem kampanii treści lub po prostu szukasz więcej informacji, sprawdź Google Getting Started Blog. Posiadają oni porady i najlepsze praktyki, abyś mógł zacząć od właściwej drogi.
Podobne artykuły
Today's pick
Automatyzacja odpowiedzi na pytania klientów w sklepie internetowym
Automatyzacja odpowiedzi na pytania klientów w sklepie internetowym jest kluczowym elementem skutecznego zarządzania obsługą każdego klienta. Istnieje wiele rozwiązań, które…
Jak automatyzacja procesów biznesowych zapewnia lepszą pozycję na rynku?
Automatyzacja procesów biznesowych to jeden z kamieni milowych w zakresie usprawniania działalności każdego przedsiębiorstwa, które przynajmniej w małym stopniu bazują…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…
Technologia i zakłady bukmacherskie – być albo nie być dla polskich bukmacherów?
Dane przedstawiane przez Ministerstwo Finansów ukazują znaczny wzrost popularności rynku zakładów bukmacherskich w Polsce. Konkurencja stale rośnie, a bukmacherzy prześcigają…
Wykorzystanie dronów w biznesie – od fotografii po logistykę
Rozwój technologii dronów w ostatnich latach otworzył nowe możliwości dla przedsiębiorców i firm. Drony, znane też jako bezzałogowe statki powietrzne…
Jak skutecznie odzyskać VAT z zagranicy? Sprawdź, czy to się opłaca!
Odzyskiwanie VAT z zagranicy może wydawać się skomplikowane, ale z odpowiednią wiedzą można znacznie ułatwić ten proces. Wiele firm i…
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość technologii i biznesu
Sztuczna inteligencja w analizie danych – przyszłość to temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie technologii i biznesu. Wprowadzenie…
Blockchain poza kryptowalutami – gdzie jest stosowany?
Choć technologia blockchain jest najbardziej znana ze swojego związku z kryptowalutami, takimi jak Bitcoin, jej potencjał wykracza znacznie poza ten…
Technologia i zakłady bukmacherskie – być albo nie być dla polskich bukmacherów?
Dane przedstawiane przez Ministerstwo Finansów ukazują znaczny wzrost popularności rynku zakładów bukmacherskich w Polsce. Konkurencja stale rośnie, a bukmacherzy prześcigają…
Na czym polega wynajem długoterminowy auta?
Wynajem długoterminowy samochodu stał się coraz popularniejszym rozwiązaniem dla osób, które cenią sobie komfort, bezpieczeństwo i pełną kontrolę nad kosztami…
Najnowsze komentarze