Co nie zmieniło się w pozycjonowaniu stron w roku 2022? Zobacz, na jakie zabiegi wciąż warto stawiać
Jak co roku przychodzi czas na podsumowania trendów w szeroko rozumianym pozycjonowaniu stron WWW. Tym razem sprawa jest o tyle ciekawa, że mamy za sobą miesiące wypełnione obostrzeniami i lockdownami, które skutecznie hamowały gospodarkę i sprzedaż. Ostatecznie te utrudnienia przyczyniły się do masowej migracji tradycyjnych, stacjonarnych przedsiębiorstw do świata internetu. Skutkiem tego mamy dziś do czynienia z coraz większym zainteresowaniem zagadnieniami SEM i walką o pozycję w Google. Poniżej omówimy krótko dwa prawdziwe fundamenty promocji w sieci, z których nie sposób zrezygnować.
Spis treści
Content marketing – przyciąganie klientów ekspertyzą i unikalnością
Content marketing zwany także marketingiem treści opiera się na założeniu, że internauci szukając rozwiązania swoich problemów lub braków we wiedzy trafią na stronę naszej firmy. Stanie się tak pod warunkiem, że udostępniamy światu najpotrzebniejsze materiały tekstowe i umiemy celnie trafić w intencje użytkownika. Kiedy ten już trafi na naszą stronę, bardzo prawdopodobne, że dokona na niej zakupów i zostanie lojalnym klientem – wszystko to oczywiście pod warunkiem, że najpierw zauważy w naszych treściach ekspertyzę, autorytet i wiarygodność (trzy czynniki wpływające także na ranking strony w Google).
„W obecnych czasach treści kampanii contentowych nie mogą być semantycznymi wydmuszkami. Dawno minęły już czasy, gdy tekst o niczym mógł pozytywnie wpłynąć na pozycjonowanie strony. Dziś algorytmy takie jak BERT i SMITH oczekują zawartości sensownej i spójnej lingwistycznie, takiej, za którą stoi wprawny i specjalizujący się na danym polu autor. Dodatkowo, jak pokazują badania, im artykuł dłuższy, tym lepiej oceniany przez wyszukiwarkę.”
Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/warszawa/
Wzrost znaczenia pozycjonowania lokalnego
Oczywiście można byłoby jako drugi trend wymienić SEO mobilne i zasadę pierwszeństwa urządzeń przenośnych, jednak jest to zagadnienie, o którym napisano już tak wiele, że dziś wymienimy je na omówienie aspektu pozycjonowania lokalnego. Tym bardziej że to ma coraz większe znaczenie w niepewnych czasach pandemii, kiedy to ograniczenia przemieszczania się mogą w każdej chwili zmusić nas do zaspokajania konsumpcyjnych potrzeb w najbliższej okolicy lub sąsiedztwie.
Na początek warto założyć wizytówkę naszej działalności w Google Moja Firma – jest to swego rodzaju platforma umożliwiająca nam dotarcie do klienta przeszukującego lokalną mapę a zarazem serwis pozwalający klientom i gościom ocenę naszej obsługi i asortymentu na ogół w krótkim komentarzu. Jak widzimy zatem, tego rodzaju lokalne zaangażowanie może nas uwiarygodnić w oczach lokalnych zakupowiczów. Najlepiej jednak postąpimy, jeśli stery lokalnej kampanii oddamy profesjonalistom z agencji interaktywnej, takiej jak AFTERWEB. Dzięki fachowym strategiom wizytówka wzmocni także naszą pozycję w ważnych dla nas zapytaniach. Nie czekaj i znajdź specjalistów już dziś!
Podobne artykuły
Today's pick
DevOps Engineer: Kluczowa rola w przyspieszaniu dostarczania rozwiązań IT
W świecie IT DevOps Engineer jest uważany za prawdziwego renesansowego człowieka. Ten specjalista musi posiadać solidne zaplecze technologiczne, znać języki…
Jak zarządzać projektami IT? Wybrane metodyki
Zarządzanie projektami IT obejmuje szereg działań mających na celu skuteczne planowanie, organizowanie i kontrolowanie projektów w branży informatycznej. Istnieje wiele…
Bill Gates – czym zajmuje się teraz legenda branży IT?
Bill Gates, jeden z najsłynniejszych ludzi naszych czasów. Geniusz komputerowy, milioner, osobowość, filantrop. Dla wielu osób rewolucja informatyczna ma dwóch…
Co to jest software house?
Jeśli poszukujemy specjalisty, który stworzy dla nas zaawansowany system, bądź aplikację mobilną, to powinniśmy zgłosić się do software house’u. W…
Dlaczego wybieranie przez największe firmy systemów CMMS jest dowodem na ich skuteczność i użyteczność?
Każda firma zorientowana na rozwój i utrzymanie swojej przewagi konkurencyjnej na rynku musi prędzej czy później skorzystać z nowoczesnego wsparcia…
Gdzie najtańszy abonament bez telefonu?
Korzystanie z usług telefonicznych w ramach abonamentu jest nie tylko wygodne, ale również opłacalne. Na co zatem zwrócić uwagę przy…
Mobilne kasy fiskalne – kiedy warto zainwestować w taki sprzęt?
Każdy przedsiębiorca, który prowadzi sprzedaż towarów bądź usług osobom fizycznym, nieprowadzącym działalności gospodarczej i osiąga z realizacji takiego biznesu obroty…
Kiedy dojdzie mój przelew? Sesje przychodzące w polskich bankach
Wykonanie przelewu nie oznacza jego natychmiastowego dotarcia do odbiorcy. Sprawdź, jak długo trzeba oczekiwać na realizację przelewu. Spis treściSesje rozrachunkowe…
Czym jest wash trading na giełdach kryptowalutowych i jak go rozpoznać?
Kryptowaluty dostępne są dla użytkowników stosunkowo krótki czas, a zasady ich obrotu często nie są wystarczająco uregulowane. Właśnie przez to…
Laptop w leasing czy na raty? Podpowiadamy
Laptop to podstawowe narzędzie pracy biurowej. Można kupić go za gotówkę, lecz lepszym rozwiązaniem będzie skorzystanie z zewnętrznych źródeł finansowania…